18 Reacties

3 jaar geleden

Opeens geen avondeten meer willen eten en poosje daarna schreeuwen om de fles. Verder eigenlijk nog niks... 🤔 Valt mee dit keer. Ze is ook bezig met leren kruipen en dat levert wel de nodige frustratie op. Gezellige boel dus! 😂

3 jaar geleden

Hier krijgen we sinds een dag of 2 met moeite 3x per dag 100-120ml melk naar binnen.. verder eet ze wel 150-200gr fruit, 1/1,5e boterham en 150-200gr groente .. en slokjes water tussendoor.. Verder wil ze de hele dag door kusjes geven en wil ze heeeel veel aandacht..

3 jaar geleden

Bij ons jantje huilt jantje lacht en bij het eten van boterham en groenten heel boos zijn omdat het niet vlug genoeg gaat. Voor de rest prima en super gezellig

3 jaar geleden

Vind deze sprong eerlijk gezegd een stuk minder heftig dan een aantal eerdere. Ik merk voornamelijk dat ze ontzettend op mij gericht is en het liefst de hele dag lichaamscontact heeft als ze niet met 'de belangrijke zaken des levens' bezig is (zich optrekken aan meubels, stappen, achter de katten aan zitten).😂 Verder is haar eetlust wisselend en kan ze een beetje meer drammen of protesteren als ze het ergens niet mee eens is.

3 jaar geleden

Gewoon de hele dag chagrijnig. Als ik zijn naam al zeg gaat het al onweren. Zelfs het loopstoeltje (waar hij normaal een moord voor pleegt, maar alleen maar kort na het eten in mag) is uit den boze. Ik ben er nog niet achter wat hij nu wél leuk vindt 😆

3 jaar geleden

Volgens Oei ik groei zou het nu ook moeten beginnen, maar ik merk juist dat het eten en slapen beter gaat 🤭 Drinkt de flessen beter en de afgelopen 3 nachten is hij maar 1x wakker geworden. Normaal is dat 2/3x en was hij om de 3 uur wakker. Nu slaapt hij opeens 5/6 uur achter elkaar! Hopelijk blijft het zo hihi

3 jaar geleden

Inmiddels meer signalen helaas... De warme hap wil er minder goed in en ze is nu ook wat mopperiger en hangeriger. Goede timing, we hadden vanmorgen een fotoshoot met een fotograaf (buiten en op afstand uiteraard).

3 jaar geleden

Kan iemand misschien een foto maken van sprong 6 in de oei ik groei app? 😁

3 jaar geleden

Oei ik groei

3 jaar geleden

Deel 2

3 jaar geleden

Deel 3

3 jaar geleden

Pffff ik ben op, me zoontje is alleen maar aan het jammeren en word wakker in de nacht om vervolgens niet meer te gaan slapen, maar hij is wel dood op. Hij wil ook niet zo veel melk meer

3 jaar geleden

Opeens snachts weer wakker en dan gillen tot dat hij een flesje krijgt. Gelukkig is het maar een paar weken 😂 overdag ook huilerig en hangerig. Merry christmas

3 jaar geleden

Hoort alles expres gooien er ook bij? Mijn god zeg 🤣

3 jaar geleden

Heel veel kletsen en brabbelen. Breeduit lachen, van oor tot oor, zo schattig. Drinkt en eet als een bouwvakker haha. Slaapt meer, beter en dieper. Vind verschonen niks. Communiceert duidelijker, laat veel merken dmv handen gebruiken en op dingen/mensen te ‘slaan’. Veel minder heftig dan sprong 4 & 5, maar ook deze duurt weer ongeveer 1 maand. Dus we gaan het zien.

3 jaar geleden

Heel veel kletsen en brabbelen. Breeduit lachen, van oor tot oor, zo schat ...
Ook ontzettend druk met optrekken, tijgeren, zitten, kruipen enzo.

3 jaar geleden

Ik zei van de week nog dat ik niks merkte maar dat is veranderd. Merk dat ze meer jengelt en niet lang alleen kan spelen wat ze normaal goed kon. Ook sneller vermoeid, het slapen overdag ging wel goed. In de nacht komt ze nu ook weer vroeg, terwijl ze normaal wel doorsliep tot een uur of 6. Nu tussen 4 en 5 is ze aan het jengelen en geluidjes aan t maken. Krijgt dan een fles en slaapt tot 7. Ook wilt ze meer bij je zijn en is ze aanhankelijker, maar lekker stil bij je liggen zit er nog steeds niet in 😅

3 jaar geleden

Van wanneer tot wanneer loopt die sprong ongeveer? Ik heb bij m’n dochter bij de eerdere sprongen echt niks gemerkt... maar ze is de laatste week steeds zo moe en veel aan t slapen... zou dat sprong kunnen zijn?