4 Reacties

2 jaar geleden

Snuggles and dreams, zij heeft hier slaapgidsen voor en eventueel slaapconsults dat ze op maat geeft.

2 jaar geleden

Goede ervaringen met snuggles and dreams

2 jaar geleden

Je verhaal is heel herkenbaar... ik vond het altijd erg gezellig samen met mijn zoontje slapen.. Mijn zoontje heeft z'n eigen slaapkamertje, met een peuterbedje. Sinds 2 dagen slaapt hij in zn eigen bedje, wel met enige weerstand natuurlijk🥲🙃. Ik kreeg de tip van mijn moeder om bijvoorbeeld samen zijn bedje op te maken ( keuze welk dekbedovertrek ), 30 minuten en 15 minuten voor hij gaat slapen het aankondigen " we gaan nog even boekje lezen en dan als het boekje uit is ga je naar bedje". Bij het bed ritueel mag mn zoontje eerst op een knopje drukken van een muziekje met lichtjes. Dan gaat hij op bedje liggen. Ik blijf wel bij m op bedje zitten tot hij in slaap valt ( anders ben ik continue bezig met heen en weer lopen). Morgen ga ik niet op zn bedje zitten maar ernaast. Dit ga ik om de dag/2 dagen uitbreiden naar steeds wat verder weg van zn bedje.. Vooral heel rustig blijven, geen haast want dat voelen kindjes heeeeeeel goed aan. Let vooral op je ademhaling, als die rustig en regelmatig is, dan voelt je kindje dat ook en wordt dan uit zichzelf rustig😁🧘‍♀️

2 jaar geleden

Heel erg bedankt voor jullie advies! Het is me 2 dagen al gelukt om haar te laten slapen om 23:00 in haar eigen bedje. Langzaamaan naar de 21:00 gaat wel lukken. dank is groot 🫶🏽💕