7 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg even ons meisje houd graag onze duimen vast 🙄😅

2 jaar geleden

Ik lees mee. Mijn zoontje friemelt in mn gezicht en het liefst met zn vinger in mn neus 😂🤦‍♀️ ben er al een tijdje klaar mee maar hoe stop ik? 🤔

2 jaar geleden

Hier iemand die de hele tijd wil knuffelen. Wat ik doe is de tijd inkorten. Steeds wat korter. Tot gewoon 1 lekkere knuffel ipv 2352 en klaar.. hoop ik 😀

2 jaar geleden

Onze ervaring is dat zodra een bepaald handeling twee of drie keer herhaald wordt, het al snel een routine wordt. Afbouwen werkt hetzelfde, als een kindje een keer heel erg moe is, en graag naar bed wil, zou je misschien gebruik kunnen maken van de situatie en het gefriemel achterwegen kunnen laten? Misschien loont het zelfs de moeite om over hdie paar dagen protesteren/huilen heen te stappen? Of een vervanging te zoeken, door een nieuwe knuffel die mee naar bed gaat te introduceren?

2 jaar geleden

Reactie op Pamelaseerste

Ik lees mee. Mijn zoontje friemelt in mn gezicht en het liefst met zn vinge ...
Hihi, wat zo grappig begon waarschijnlijk 🤭

2 jaar geleden

Reactie op Yno

Onze ervaring is dat zodra een bepaald handeling twee of drie keer herhaald ...
De dag dat ze graag naar bed wil trek ik de champagne open 🥳🍾 helaas is dat nog nooit gebeurd. Knuffels heb ik er al verschillende van geprobeerd, ze knuffelt er wel mee, maar kroelen doet ze er niet mee. Ik heb nu nog een nieuwe (langharige) besteld, hopelijk valt die in de smaak 🤞🤞🤞

2 jaar geleden

Reactie op Essie1234

Hihi, wat zo grappig begon waarschijnlijk 🤭
Ja als baby heel schattig als bijna 2 jarige beetje irritant. 😂🥴☝️👃