5 Reacties
2 jaar geleden
Heel herkenbaar van mijn zoontje. Ik ben naar een osteopaat gegaan. Die merkte dat hij veel last van z'n nek had en waarschijnlijk hoofdpijn. Als hij neergelegd werd was het huilen en niet slapen en in draagzak of auto vrijwel direct. Heb op zijn advies een zij slaap kussen voor de kleine aangeschaft bij de Prenatal en binnen een week kon hij slapen. Sindsdien slaapt hij op z'n zij hij is nu 2 jaar.
2 jaar geleden
P.s. helpt ook afplatting voorkomen omdat we ieder dutje op de andere zijde lieten slapen
2 jaar geleden
Heel herkenbaar dit! Ik heb voor de makkelijke weg gekozen en mijn 2e zoon de eerste weken in de kinderwagen in het washok laten slapen. Zijn broer verdiende ook mijn aandacht. Na een week of 10-12 ging het ineens beter en sliep hij wel in zijn eigen bed (laatste dutje nu bij 7 maanden nog steeds niet overigens).
2 jaar geleden
Hier ook een peuter van net 2 jaar en een baby van 9 weken! Wat ik doe is wel proberen in het bedje te slapen. De ene keer lukt het wel, de andere keer niet. Als het niet lukt, pak ik de draagdoek erbij en slaapt ze daarin (verder). Ik heb nu ook gisteren een apparaatje besteld die ervoor zorgt dat de kinderwagen wiebelt. Heb nog geen idee of het werkt, maar misschien heb je er iets aan! https://www.bol.com/nl/nl/p/rockit-baby-rocker-voor-kinderwagen-item01/9200000126739558/