16 Reacties
3 jaar geleden
Hoi hoi!!
Dat is rot! Miss zit ze in een sprongetje. Mijn zoontje slaapt ook sinds een week slecht nog geen half uurtje en is heel gefrustreerd ook. Hij zit geloof ik wel in een sprongetje. Sprong 7 is rond de 11 maanden. Slaapt jou baby nog maar 1x ? Heerlijk!! Mijne nog wel echt 2 slaapjes nodig.
3 jaar geleden
Hier nog 1! Zitten volgens mij in een sprong idd.. hier alleen snachts ook weer veel wakker rond 4/5u. Verkouden, eerste keer oorontsteking, ook wel wat verlatingsangst hier en daar..
Veel gefrustreerd met de nieuwe dingen leren idd.. als iets niet lukt of iets niet mag heb ik echt een mopperend kind.. ken hem op deze manier niet echt..
Je moet nu overal echt wel bij zijn omdat hij dus ook nog niet alles kan..
En om dan toch maar even verder te spuien🤣 sinds 3 maanden alleenstaand. Vader uit beeld.. dus plots alles 24/7 alleen doen. En ook dus al die gebroken nachten. Toen begon de "ellende" van verlatingsangst rond de 8 maand. Tijdje terug ook nog eens gevallen met schouder uit de kom. Dus zit alleen maar thuis.. stomme corona waardoor ik nergens even lekker eruit kan als Anne ipv alleen maar mama zijn. Bah. Ik heb en vind het heel zwaar deze sprong zo.
3 jaar geleden
Reactie op Anneb
Hier nog 1! Zitten volgens mij in een sprong idd.. hier alleen snachts ook ...
Oké klinkt super pittig. Sterkte!!! Je kan dit 💪
3 jaar geleden
Ik dacht een paar maanden terug ook dat Morris minder slaap nodig had dan hij eigenlijk had. Slaapcoach traject bij de sleepagency gedaan en ik geloof er nu wel in dat de meeste baby’s aardig gelijk zijn in wat ze nodig hebben. Niet helemaal natuurlijk, maar wat mij vooral verbaasde is dat de tijd tussen wakker worden en het eerste slaapje het kortst moet zijn. Misschien heb je hier iets aan?
3 jaar geleden
Ik dacht een paar maanden terug ook dat Morris minder slaap nodig had dan hij eigenlijk had. Slaapcoach traject bij de sleepagency gedaan en ik geloof er nu wel in dat de meeste baby’s aardig gelijk zijn in wat ze nodig hebben. Niet helemaal natuurlijk, maar wat mij vooral verbaasde is dat de tijd tussen wakker worden en het eerste slaapje het kortst moet zijn. Misschien heb je hier iets aan?
3 jaar geleden
Reactie op Paige
Hoi hoi, Hoeveel slaapjes doet ze verder overdag of eentje? Mijn zoontje ga ...
Leuk! Hier precies de zelfde tijden :)
3 jaar geleden
Reactie op wendyvanluyck
Ik dacht een paar maanden terug ook dat Morris minder slaap nodig had dan h ...
Bedankt voor het delen!
Mijn zoontje slaapt in de ochtend eigenlijk lang... vaak 2 uur. Maken jullie je kindjes wakker?
Middagdut gaat de laatste week niet goed. Veel huilen. Uiteindelijk dan bij mij in bed of in de auto slapen. En meestal 1-1,5 uur.
De ochtendslaap is nu voorspelbaar, die is altijd rond 9:00-9:15.
Middagdutje vind ik nu opeens moeilijk inschatten... misschien moet ik gewoon verschillende rijden gaan proberen. Die van mij laat heel moeilijk zien dat hij moe is.
3 jaar geleden
Reactie op Donika
Hoi hoi!!
Dat is rot! Miss zit ze in een sprongetje. Mijn zoontje slaapt ...
Nee ze doet nog 2 dutjes. Smorgens rond 09.30 een en smiddags rond 13.00 eentje. Sprong 7 zou ze volgens de oei ik groei app al hebben gehad.
3 jaar geleden
Reactie op Milagro
🙋♀️ Ja hier!
De nachten gaan idd nog steeds prima, maar de dutjes gaan s ...
Ze kan sinds een paar weken staan en lopen als ze zich ergens aan vast loopt. Misschien dat ze dan nu los gaat leren lopen?
3 jaar geleden
Reactie op Anneb
Hier nog 1! Zitten volgens mij in een sprong idd.. hier alleen snachts ook ...
Pff heftig dat vader uit beeld is en je er ineens alleen voor staat! En dan ook nog eens een ziek kind, sprongetjes, en corona maakt het ook niet makkelijker. Sterkte, ik hoop dat de sprong en verkoudheidoorontsteking iig snel voorbij is!
3 jaar geleden
Reactie op wendyvanluyck
Ik dacht een paar maanden terug ook dat Morris minder slaap nodig had dan h ...
Bedankt! Ik zie dat er bij 12 maanden 2 schema's staan? Wat gek eigenlijk dat het onderste schema een window van 3-4-3 aanhoudt, ik doe nu, 2-3-4.
Werkt dit schema voor jou?
3 jaar geleden
Reactie op ysdnil88
Bedankt voor het delen!
Mijn zoontje slaapt in de ochtend eigenlijk lang. ...
Hier precies hetzelfde, ochtend gaat wel goed, als ik haar laat liggen slaapt ze dan 1.5 uur maar ik maak haar wakker na 45 tot 60 min ondat ze anders de middagdut niet lang wilde slapen. Haha maar nu wil/doet ze dat evengoed niet 🙈
Onze dochter laat ook heel moeilijk zien wanneer ze moe is, ze blijft maar door en door gaan. Daarom hield ik me tot nu toe maar aan het 2-3-4 schema.