12 Reacties

2 jaar geleden

Feetje pyjama's zijn heel fijn! De premium versie is niet zo dik

2 jaar geleden

Onze dochter heeft een romper met een dunne pyjama meestal van Prénatal en dan een dikke HEMA slaapzak. Ze heeft een dekentje voor de sier. Ze blijft er niet onder liggen dus vandaar een dikke slaapzak.

2 jaar geleden

Feetje pyjama met romper (korte mouw of lange mouw) en slaapzak. Onder deken blijft ze 9 vd 10 keer niet liggen. Ze is altijd steenkoud 🤭

2 jaar geleden

Hier nog steeds blij met de puckababy 4 seizoenen slaapzak. Zou moeten passen tot 2,5 jaar ongeveer. Maar ze hebben ook peuterslaapzakken hoorde ik. Onze woelwater is nog lang niet toe aan een dekentje of dekbedje 🤣

2 jaar geleden

Voornamelijk pyjama’s van Hema en dan een slaapzak. Boxpakjes doen we niet meer. We worden absoluut gek van al die knopjes met een wriemelworm die NOOIT stil blijft liggen. 💩

2 jaar geleden

Momenteel draagt hij een romper met lange mouwen en een dikke hema slaapzak. Als het kouder wordt doen we een romper korte mouw met een hema of feetje pyjama en dan de dikke hema slaapzak.

2 jaar geleden

Wollen pyama van dilling en dan onder lakentje met dekentje

2 jaar geleden

Frogs and dogs hebben hele fijne pyjama's

2 jaar geleden

Waarom kiezen jullie voor een deken ipv een slaapzak? Gewoon even benieuwd naar..

2 jaar geleden

Waarom kiezen jullie voor een deken ipv een slaapzak? Gewoon even benieuwd ...
Mijn meisje was dysmatuur geboren en zo klein en tenger dat alle slaapzakken te groot waren en in de wieg kon ik der lekker instoppen met de deken. En dat zijn we blijven doen. Dan hoeven we ook straks niet te ontwennen van de slaapzak.

2 jaar geleden

Reactie op Mamamoose

Mijn meisje was dysmatuur geboren en zo klein en tenger dat alle slaapzakke ...
Ah zo ik begrijp het!

2 jaar geleden

Waarom kiezen jullie voor een deken ipv een slaapzak? Gewoon even benieuwd ...
Onze zoon heeft een slaapzak altijd vreselijk gevonden, hij bleef er dan echt tegen vechten.