27 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb er zelf een bedacht op soft kitty van big bang theory

5 jaar geleden

Wij zingen ik ga slapen ik ben moe. Waarbij ik zing dat papa of mama de wacht houdt in plaats van God. En als onze oudste bij oma slaapt zingt ze dat oma de wacht houdt

5 jaar geleden

Ikzelf zing you're my little sunshine

5 jaar geleden

Ik zing kindje jij moet slapen gaan. !

5 jaar geleden

Lief mooi kindje van Marline Schreuder

5 jaar geleden

Ik zing ook van you are my sunshine. Ze is er zot van! 🥰

5 jaar geleden

Reactie op Louise18-20-22

Wij zingen ik ga slapen ik ben moe. Waarbij ik zing dat papa of mama de wac ...
Goede! Ik begin hem ook steeds te zingen, maar stop dan weer, omdat wij helemaal niet meer christelijk zij, maar zit er zo ingebakken 🙈

5 jaar geleden

Edelweiss, uit de Sound of Music! Ipv van "bless my homeland" zing ik "bless my baby" :).

5 jaar geleden

Ik zing altijd Ozewiezewoze. Kort liedje en ook makkelijk te neuriën :)

5 jaar geleden

Goede! Ik begin hem ook steeds te zingen, maar stop dan weer, omdat wij hel ...
Mijn man komt uit een beetje christelijk gezin en wilde wel iets meegeven maar voor mij voelde het inderdaad niet goed om heere te zingen bij onze oudste. Dus zing ik mama. En bij de jongste doen we nu het zelfde. De oudste vind het heel leuk dat haar naam gezongen wordt

5 jaar geleden

2 kleine kleutertjes - welterusten. Is van Monique Smit

5 jaar geleden

2 kleine kleutertjes - welterusten. Is van Monique Smit
Die zingen wij idd ook, erg leuk liedje!

5 jaar geleden

Baby mine van dumbo. 🤍

5 jaar geleden

Ik zing: In de maneschijn, in de maneschijn Klom ik op een trapje door het raamkozijn Maar je waagt het niet, nee je waagt het niet Zo doet een vogel en zo doet een vis En zo doet een duizendpoot, die schoenenpoetser is En dat is één en dat is twee En dat is dikke, dikke, dikke tante Kee En dat is recht en dat is krom En zo draaien wij het wieleke nog eens om Rom-bom

5 jaar geleden

Ik zing altijd het refreintje van I Love You Baby van Frankie Valli.. M'n vriend zingt dat al jaren voor mij en heb ondervonden dat m'n ventje daar direct rustig van word en begint te genieten 🥰

5 jaar geleden

Reactie op Stresskiekje1992

Ik zing ook van you are my sunshine. Ze is er zot van! 🥰
Wij zingen deze ook! Ik ben op een verkorte versie van dit nr naar het altaar gelopen.. toen ik zwanger was luisterden we altijd naar deze versie en wilden het origineel eens helemaal luisteren en lazen de tekst mee. We kwamen erachter dat t best een zielig liedje is. Nu zingen we alleen de verkorte versie

5 jaar geleden

Ik zing een aangepaste versie van een liedje uit pippi langkous die ze voor het aapje zingt. Weg nu met de beddensprei, Jij moet slapen meisje. Morgen vroeg dan zingen wij, Weer een ander wijsje. Elke dag weer ben ik blij dat ik jou heb en jij mij, Maar nu moet je slapen meisje Hier staat de originele versie met de melodie : https://dwarsfluitles.nu/muziek-op-schoot/ Voor een jongetje zou ik zingen: jij moet slapen ventje Morgen vroeg genieten wij, Weer van elk momentje

5 jaar geleden

https://youtu.be/M13yCkRo2yQ Deze van Ernie voor Bert.

5 jaar geleden

Reactie op Amarja

https://youtu.be/M13yCkRo2yQ Deze van Ernie voor Bert.
Die is ook leuk! Houdt jullie baby het toevallig ook 10 uur vol op dit liedje? Dan stap ik namelijk ook over op dit liedje🤭

5 jaar geleden

"Wist je dat de zon al slaapt" is hier favoriet bij de oudste 2