7 Reacties
3 jaar geleden
Ik volg, want dit hebben wij ook. Maar wij zitten ook tussen de 2-1 slaapjes overdag. Ons zoontje wordt ook rond 6 uur wakker. Laatste tijd ook voor 6 uur. En dan is het ook altijd huilen en moet hij een flesje hebben. Als ik zo rond lees op internet, zeggen ze dat het oververmoeidheid is en je ze 's avonds eerder naar bed moet brengen. Heb ik geprobeerd, maar dan zit hij een half uur te brabbelen.
3 jaar geleden
Reactie op Miarnold
Ochtendslaapje bleek hier het belangrijkste slaapje van de dag. Deze is jui ...
Ja soms maken wij hem inderdaad wakker, vaak na een uur. Maar 鈥榮 nachts slaapt hij niet slechter.
3 jaar geleden
Reactie op Miarnold
Ochtendslaapje bleek hier het belangrijkste slaapje van de dag. Deze is jui ...
Heb ik ook geprobeerd, maar dan weigert hij nog zn middagslaapje. En dat is ook zo, elk kindje is anders. En misschien is het gewoon het ochtendslaapje voor nu en dat we die langzaam kunnen gaan verleggen
3 jaar geleden
En eerder in de avond naar bed? Hier gaat Jurre tussen half 7 en 7 uur s avonds naar bed.
3 jaar geleden
Wij hebben heel lang in dat zelfde ritme gezeten, ook vaak gapen trouwens, nu zitten wij inmiddels op 1 slaapje rond 12u. Wij laten haar nu wel regelmatig nog even bij ons in bed slapen als ze voor 6u al wakker is, dan lijkt ze wel wat meer uitgeslapen. Ik heb bij ons trouwens wel het idee dat ze vaak vroeg wakker werd/wordt van honger, want altijd wil ze gelijk eten, maarja daar valt weinig aan te doen, tenzij je een fles in bed zou gaan geven waarna ze weer gelijk in slaap valt, maar dat zagen wij zelf niet zitten.
Maar als ik jou was zou ik me geen zorgen maken, als hij gewoon vrolijk is, snachts doorslaapt en lekker speelt is het eigenlijk prima, alleen even doorbijten elke dag om 6u 馃ケ...
Een slaaptrainer om langer door te slapen is volgens mij pas geschikt bij wat oudere kinderen....
3 jaar geleden
Jullie hebben zo goed als hetzelfde slaapritme als dat wij hier hebben. Onze zoon gaat alleen iets eerder naar bed uiterlijk 7 uur. Hier ook altijd om 6 uur (soms nog vroeger) wakker, altijd zo geweest en heeft beide slaapjes ook echt nog nodig. Verder ook vrolijk en heeeeeel actief, maar niet dat gapen. Hier is het hoe drukker hoe moeier 馃お