6 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben er één, al meer dan een half jaar. En soms werkt het goed, soms niet 🤣 Wij hebben het schaap van zazu, omdat die rood licht heeft 's nachts, hetgeen het beste zou zijn om bij te kunnen slapen.

één jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Wij hebben er één, al meer dan een half jaar. En soms werkt het goed, soms ...
Die hebben wij ook, hij vind het leuk maar het werkt nog voor geen meter. Hij gaat er niet door slapen en hij blijft ook niet in bed 😂

één jaar geleden

Ik heb aardig wat onderzoek gedaan en Pam de Pinguïn van Zazu of de Luvion Pinguïn komen uit beste uit de test. Zelf nog niet uitgeprobeerd, maar dan weet je dat alvast! Ik denk zelf dat 2,5 nog net een beetje jong is dus ik ga er begin volgend jaar aan beginnen :).

één jaar geleden

Werkt hier heel goed al wel! Roept echt pas als t lampje brandt (gebruiken hem nu een ongeveer maand, ingevoerd nadat de klok is verzet en hij paar x om half 6 wakker was)

één jaar geleden

Jaaa werkt super! Ik had nog een oude tablet, waar ik voor 1 euro een app op heb geïnstalleerd.

één jaar geleden

Hier al sinds dat onze oudste 1,5 is. Hij mocht er niet eerder uit dan 6.45, was namelijk altijd een vroege vogel. Hij wist al heel snel dat als de 'zon scheen' en de lamp geel was, hij uit bed mocht. Ff 2 weken pittig gehad, maar daarna heel blij mee! Als hij 6u wakker was en ging huilen, troosten we hem om de 5 minuten totdat het tijd was.