7 Reacties
2 jaar geleden
Ik lees even mee mijn dochter van april 2020 ook. Daarvoor altijd tussen 7 en half 8 maar nu 5 uur. Merk dat ze ook echt humeurig daardoor is
2 jaar geleden
Reactie op MommyofRosa-Lynn
Ik lees even mee mijn dochter van april 2020 ook. Daarvoor altijd tussen 7 ...
Helaas heb ik nog geen reacties ontvangen
2 jaar geleden
Heb Sam hier in huis. Staat nu nog bij ons op de slaapkamer, zodat ik zijn functies goed kan leren kennen. Veel geluid heb ik niks van gemerkt en ben een lichte slaper. Misschien dat dat over de wekkerfunctie gaat? Maar ik gebruik die persoonlijk niet. Het ging mij meer om het licht en de oogjes: die maken je kleintje duidelijk dat het hij/zij moet slapen (rood), bijna uit bed mag (oranje) of uit bed mag (groen). Het rode licht brand niet continue 's nachts, maar alleen bij aanraken. Waarom ik voor Sam ben gegaan is het rode licht, die kleur licht heeft geen invloed op de slaap namelijk. Andere kleuren nachtlampjes wel (die activeren de hersenen, waardoor slaap geremd wordt).
Succes met het maken van je keuze!
2 jaar geleden
Ik denk dat ze daar nog te jong voor zijn, ik zelf heb veel kunnen oplossen met de gidsen van slaaptipsvoorbabys…. Soms even volhouden en uitzoeken wat bij je past maar wij hebben daardoor een fijne slaper. Als het door ziekte ofzo even minder gaat, pakken we dat er altijd weer bij…
2 jaar geleden
Wij hebben Sam t schaap van Zazu. Niet zo jong mee begonnen, dus daar geen ervaring mee. Was hier omdat hij om 3 uur snachts al wilde spelen... Was met Sam snel opgelost en werkte echt fantastisch!
Geluiden van Sam t schaap kun je instellen aan/uit, soort geluid (wekker, schaap, vogeltjes dacht ik. Hier staat hij op 'schaap') en volume! Dus gewoon geluid uit zetten als je dat niet wil.