28 Reacties

5 jaar geleden

Mijn meisje is 12 weken. Ik doe haar in een gewone slaapzak maatje 70. En net als jij lakentje met dekentje (behalve met warm weer).

5 jaar geleden

Ons zoontje slaapt ook in de puckababy mini, met zijn armpjes nog erin omdat hij er nog erg druk mee is. Ik las dat wordt geadviseerd de armen vrij te laten vanaf 3 maanden. Hoe doe jij dit?

5 jaar geleden

Mijn dochtertje slaap in een slaapzak maat 56/62 en lakentje. Slaapzak is in principe vervanging van het dekentje en daarnaast heeft ze het snel warm. Een kacheltje net als ik.

5 jaar geleden

Mijn zoontje (10w) slaapt sinds 5 weken in een puck a baby newborn bag en daarna naar puck 4 seizoenen. Heb wel de hals wat ingenomen, want die was wat ruim. Ligt aan het weer wat voor kleren hij erin aan heeft. Geen dekentje of lakentje, daar draait hij onder

5 jaar geleden

Onze zoontje slaap alles onder dekentje en meer niet en met warm weer alleen lakentje

5 jaar geleden

Mijn zoon van bijna 15 weken slaapt in een gewone slaapzak (maat 70) met een dekentje/ lakentje. Ik twijfel erover om nog een puckababy mini aan te schaffen in de hoop dat hij daardoor beter zelf in slaap kan vallen. Echter rolt hij overdag in de box naar zijn buik, dus dan zou ik de puckababy alleen kunnen gebruiken met de armen los toch? Aan helemaal inbakeren wil ik niet meer beginnen. Heeft de puckababy slaapzak dan nog meerwaarde ten opzichte van een normale slaapzak? We hebben de puckababy 4 season bag al klaar liggen voor over een paar maand, maar twijfel dus om nu nog de mini aan te schaffen...

5 jaar geleden

Reactie op Romy1997

Ons zoontje slaapt ook in de puckababy mini, met zijn armpjes nog erin omda ...
Ik heb zijn armpjes er ook nog in. Als ik dat niet doe, houdt hij zichzelf wakker, krabt zichzelf of slaat zijn speentje er steeds uit. Hij is nu 3,5 maand en ik laat het nog even zo. Misschien probeer ik over een tijdje een keer z’n armpjes vrij te laten. Maar voor nu heeft hij er veel baat bij en slaapt er heerlijk in! Overigens doe ik de puckababy alleen in de nacht. Overdag met kleertjes aan in bed met lakentje en dekentje (wel weer afhankelijk van het weer).

5 jaar geleden

Reactie op MyrtheV

Mijn zoon van bijna 15 weken slaapt in een gewone slaapzak (maat 70) met ee ...
De puckababy mini kan je tot zes maanden gebruiken, misschien toch het proberen waard? Wat het rollen betreft zou ik dat ook wel spannend vinden denk ik. Je kan de vraag over het rollen ook bij puckababy zelf stellen. Mijn ervaring is dat ze snel en inhoudelijk goed reageren!

5 jaar geleden

Reactie op Jildau

De puckababy mini kan je tot zes maanden gebruiken, misschien toch het prob ...
Goeie! Ik ga het hen ook vragen, thanks!

5 jaar geleden

M'n zoontje sliep tot vorige week nog in de Puckababy piep, maar werd te klein. Had van voor de bevalling al een zomer slaapzakje (Magic Bag) van Bemini liggen zonder mouwen voor 3 tot 6 maand, daar slaapt hij nu in. Heb nu vandaag ook een slaapzakje met mouwen en wantjes van Noukie gekocht, ook 3 tot 6 maand en daar lijkt hij een klein zeehondje in 🙈 Hij komt met zijn armpjes nog niet in de helft van de mouwen, lag daarjuist helemaal strijk met hoe hij er lag te zwaaien met z'n armpjes 🙈😂

5 jaar geleden

Mijn zoontje is 9 weken. Slaapt in slaapzakje en afhankelijk van het weer makkelijke slaap kleertjes er onder. Ik moet hem echt niet nog een dekentje er over doen! Deze trapt hij sowieso af, maar hij heeft het ook heel snel warm. Cb gaf aan dat slaapzakje als vervanging van lakentjes/dekentjes kon. Ben bang dat hij onder een lakentje stikt als hij weer zo bewegelijk is in zijn slaap. Moet ik er wel ook bij vertellen dat hij ontzettend sterk is waardoor goed instoppen eigenlijk geen zin heeft 😅

5 jaar geleden

Ons lieve meisje slaapt in een swaddle doek van meyco. En ik weet niet of die wonderen doet maar we zijn gezegend met een doorslapert😍 van 23:00 tot 08:00/08:30🎉

5 jaar geleden

Mijn dochter slaapt in een slaapzak. Eerste maand lag ze onder een warme laken. En als de slaapzak in de was ligt ze ook onder een laken. Ze vindt beide fijn. Ik zelf vind een slaapzak wel makkelijker. Minder geklungel om het lakentje strak in gestopt te krijgen😅

5 jaar geleden

Onze zoon slaapt in de swaddle van meyco. Slaapt hierin echt super. Heb geprobeerd af te bouwen maar was geen succes, merkte we direct aan minder lang doorslapen. Slaapt van 18.00 tot 23.00, krijgt dan een avond flesje. Slaapt opnieuw door tot 07.00 uur.

5 jaar geleden

Mijn dochter slaapt in een slaapzak. Eerste maand lag ze onder een warme la ...
Hier slaapt ze ook in een slaapzak. Heb er dan 2 dus kan wisselen. Maar dat gedoe met dat lakentje, of je hebt m net strak en ze trappelen het zo weg dat ze “bloot” liggen. Of ze schuiven er s nachts gewoon onder weg en dat je s ochtends precies kan zien waar ze eerst gelegen hebben😂

5 jaar geleden

Onze dochter van 3 maanden slaapt al ruim 2 maanden in een slaapzak. Zonder lakentje, een slaapzak is warm genoeg! Wij vinden het ideaal zo’n slaapzak.

5 jaar geleden

Dochterlief slaapt sinds 4 dagen in een slaapzak, 's nachts sowieso en overdag soms. Gebruik een lakentje om haar tot net boven haar heupen in te stoppen. Ze slaapt namelijk in op haar zij en anders valt ze meteen om.

5 jaar geleden

In deze van love 2 dream! Hij slaapt er heerlijk in wat een uitvinding! Zodra hij moe wordt leg ik hem erin, krijgt ie een heel ontspannen glimlach en valt binnen een paar seconden heerlijk in slaap!

5 jaar geleden

Gwendolyn slaapt gewoon onder een lakentje met heet weer en als het kouder is met een dekentje erover. Als ze lastig os met de laken wegtrappen dat doe ik haar in dun slaapzakken met lakentje erover, als ze dan die weg trapt slaapt ze tenminste door 😂

5 jaar geleden

In de Puckababy Piep. Dekentje/lakentje hebben we er al weken geleden uitgehaald, omdat ze erg begon te schuiven in bed. Meestal ligt ze 's morgens dwars in haar bedje.