28 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op jsasabone

Had jij zoontje overdag ook last van zijn oren of uitte dat echt snachts me ...
Hij kon vooral s nachts niet goed slapen... Hij heeft ook wel lang op onze kamer geslapen omdat we nog met verbouwingen bezig waren. Hij slaapt nu al 4 maanden op zijn kamer en zowel ik als mijn zoon slapen veel beter... als hij nu niet goed mee zou slapen, is hij ziek of heeft hij een probleem...

2 jaar geleden

Jup.. hier ook al 1.5 week deze ellende, tips heb ik helaas niet (ook bij ons zijn ze zeer welkom!) Vanalles geprobeerd kwa slaapzak,pyjama en ga maar door maar tot nu toe nog rond 22.00, 00.00 en 03.00 wakker Bleh wat een rot fase

2 jaar geleden

Wij zetten ons zoontje ook tussen ons in als hij paniekerig wakker wordt (hij wil niet liggen) maar zodra hij rustig is, leggen wij hem weer terug in bed. Zodat hij weet dat hij niet mag slapen bij ons. Misschien iets om te proberen?

2 jaar geleden

Helaas wij ook.. Wij nemen haar in bed. Dan slapen we tenminste nog een beetje. Hoop dat dit snel voorbij gaat...

2 jaar geleden

Hoe oud is je zoontje? Zit hij in de leeftijd van nachtmerries? En hoe vervelend vind je het om je zoontje 1x per nacht eruit te halen zodat iedereen daarna heerlijk kan doorslapen? Onze kleine terrorist kwam standaard 2 à 3x per nacht voor de borstvoeding, daarna paar keer per nacht van wegen zijn tandjes en na zijn tandjes kreeg hij paar keer per nacht nachtmerries. Mijn man en ik denken het zelfde, waarom moeilijk doen en niet makkelijk/liefdevol? We haalde ons zoontje er gewoon iedere x uit als hij het nodig had. Nu zijn we een paar maanden verder en hij slaapt steeds vaker door. Ik denk omdat hij weet dat hij veilig is omdat wij er voor hem zijn als hij ons nodig heeft? Óf omdat ik met mijn zoontje een paar keer bij de fysio ben geweest nadat hij goed ziek en verkouden was. Hij zat vast in zijn schouders en nekje, hij is los gemasseerd en ook sinds dien gaat het steeds beter. Heb je er al eens met het CB of praktijk ondersteuner van je huisarts overgehad? Wellicht hebben zij goede tips/tricks. Heel veel succes en doe vooral wat voor jullie het beste is.

2 jaar geleden

Hier altijd hem terug gelegd in zijn eigen bedje 🤷🏼‍♀️ Nu meneer is veranderd in een zeer vroege vogel, wil ik hem nog wel eens in mijn bed leggen maar helaas voor mij is dit dus best “vreemd” voor hem en slaapt ie niet. Bij mij is het dus andersom; of iemand tips heeft om je kind wél bij je in bed te laten slapen 😅🙈

2 jaar geleden

Hier nu ook, kleine is 22 maanden, maar bij ons slaapt ze dus niet bij in bed, dat doet ze gewoon niet, ik moet er dus echt uit en even naar beneden en der bij me laten liggen, als ik haar dan weer te snel in bed doe komt ze na half uur... ben er ondertussen ook wel klaar mee, ze sliep al tijden door maar nu sinds oktober zijn de nachten die ik kan door slapen zeer zeldzaam.

2 jaar geleden

Hier liggen ze nog regelmatig bij ons in bed. De jongste is bijna 2 en slaapt sowieso nog bij ons in bed. De oudste 2 zijn bijna 5 en bijna 10. Wanneer ze ziek zijn of nachtmerries hebben kruipen ze nog wel tussenin. Maar verder slapen ze zonder problemen in hun eigen bed. Wij hebben het losgelaten. Uiteindelijk blijven ze niet hun hele leven bij je slapen 😉