31 Reacties
3 jaar geleden
Oh really, ken ik niet 😆 Nee, die van mij weet ook niet hoe ze normaal moet slapen. 😆
3 jaar geleden
Die van moj doet dat al sinds de geboorte..het liefst met 2 knuffels bovenop haar hoofd 😄
3 jaar geleden
Hier ook een dochtertje (9 mnd) die snachts met haar hoofd helemaal in het hoekje tegen het voeteneinde aan ligt. Ze wordt snachts wel eens wakker omdat ze er zo dicht tegenaan ligt dat ze haar hoofd niet meer kan draaien 😅 ik leg haar wel eens terug maar na enkele minuten ligt ze al weer bovenin. 🤣
3 jaar geleden
Reactie op Magda1977
Ah wat lief😍en zonder een sok nog ook😂🙈😍
Haha, aaaaaltijd 1 sok kwijt. 😂
3 jaar geleden
Één slaapzakje kan helpen, zijn ze iets minder beweeglijk. Hier doet ie het ook, eerst kroop ie naar boven. Een tijdje met zen benen of armen tussen sponden. Nu ligt er een kussen onder matras om bedje schuin te zetten en kruipt ie naar onder. Als ie dus snachts helemaal omgedraaid ligt met zen hoofd naar onder, doe ik het kussen weg zodat hij terug plat ligt.
3 jaar geleden
Ja hier ook! Helemaal tegen het hoofdeinde en dan z’n hoofdje stoten :(
Hij slaapt wel in een slaapzakje met pyjama. Dus wat ik zie op de foto van Kayleigh, zo’n vlecht lijkt me een goed idee (super schattige foto ook!). Ik denk dat ze misschien weer de geborgenheid opzoeken.
Extra vraagje, wat voor hoeslakens/moltons hebben jullie? Wij hebben een matras van Ikea en die is erg luchtdoorlatend. Z’n matrasje voelt altijd koud aan.
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op ysdnil88
Hi ...
Die vlecht had bij ons geen zin. Meneertje tilt zijn bovenlijf op om dan nog boven te 'kruipen' of 'wiegen' en zodoende nog met zijn hoofd tegen het hoofdeinde of de spijlen te bonken. Ofwel gebruikt hij de vlecht om mee te worstelen en ligt ze dus niet meer tegen de randen 😂 Hier uiteindelijk (niet toen hij heel klein was!) toch een bedomrander in gebruik genomen en gaat veel beter nu. Hij stoot zich nog wel maar geen pijn meer 👍🏻
Over je extra vraag: matras en molton van Ikea, hoeslakens van overal en nergens. Koud matrasje is niet zo erg, dat warmt op onder hun lijfje ☺️
3 jaar geleden
Reactie op Marissa123
Hier ook een dochtertje (9 mnd) die snachts met haar hoofd helemaal in het ...
Terug leggen heb ik 1x gedaan en dat doe ik nooit meer haha, tenzij ze echt vastzit ofzo. Ze werd namelijk wakker en heel hard krijsen heb denk ik wel een uur naast haar bed gestaan voordat ik rustig weg kon sluipen😅😅
3 jaar geleden
Reactie op ysdnil88
Hi ...
Klopt, de mijne dus ook. Ze slaap in een slaapzak en het eerste wat ze doet is meteen op haar buik draaien zo valt ze in slaap en dan duwt ze zichzelf dus helemaal naar boven tegen het hoofdeinde in een hoekje. Die vlecht is inderdaad wel handig voor het stoten ja. Ik heb ook een ikea matras, met daarom heen een matras beschermer en erbovenop een aerosleeper .Ik gebruik daarbij ook gewoon de ikea hoeslakens. Bedje voelt wel altijd koud aan als ik haar erin leg, misschien iets van een warme kruikje erin leggen voordat ze in bed gaan en daarna eruit halen?
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op Girl123
Oke dan, ja dan heeft zo'n vlecht weinig zin haha en mijn dochter kennende ...
Ik heb zo'n waterdichte omdat mijn zoontje heel veel teruggeeft vanwege reflux. Zonder dat ding is de matras elke keer doorweekt. Verder denk ik niet dat het perse nodig is hoor ☺️