4 Reacties

2 jaar geleden

Helaas geen Tips ! Hier is het met avondeten ! Hij neemt misschien 1 hap en meer krijg ik er niet in 😔

2 jaar geleden

Onze dochter eet ook slecht. Ik maak weleens een banaanpannekoek voor haar of wentelteefjes (zonder suiker) en leuk ik op met wat fruit. Of ze eet net als mama een beetje yoghurt met fruit en havervlokken. Ze is geen grote eter maar hier eet ze vaak wel goed van. Cracker met jam of maïswafels met jam gaat er op zich ook wel in... of ze likt alleen de jam eraf. Als ze echt héél slecht eet krijgt ze ook nog wel een plak ontbijtkoek met boter. In de ochtend wat meer fruit geven als ontbijt is wellicht ook nog een optie?? Succes! Het is wat met die slechte eters

2 jaar geleden

Reactie op Zoe-Ann

Helaas geen Tips ! Hier is het met avondeten ! Hij neemt misschien 1 hap en ...
Oh wat vervelend zeg! En ik maar denken dat onze dochter slecht eet. Ik heb een recept van een soep die hier er goed ingaat... maak ik als ze weer een paar dagen slecht heeft gegeten. Misschien ook wat voor jou? Aardappel, erwtjes en courgette is de basis die ik voor haar gebruik en dan 1 bouillonblokje om het zout te beperken. Maar zoete aardappelsoep met courgette vindt ze ook heel erg lekker. Zolang het goed gepureerd is en de groente onherkenbaar eet ze dit goed! En pasta is hier ook altijd een succes

2 jaar geleden

Crackers? Cracottes vind ons meisje echt heerlijk. Of In plaats van brood dan maar zoeken naar iets anders, rijst, pasta, quinoa, aardappelen... salade ervan maken. Misschien soep erbij om t brood in te dopen, die van ons had eerder vaak behoefte om t brood zacht te maken, ook vaak in de melk gedoopt. Korstjes eraf halen?