5 Reacties

2 jaar geleden

Dit herken ook bij ons zoontje. Ik leg hem toch elke dag in bed en kijk wel wat hij gaat doen. Gisteren op de opvang sliep hij opeens ook dik 2 uur🤣.... Het is altijd maar weer een raadsel

2 jaar geleden

Dat is hier ook sinds een tijdje (zoon is ook 20 maanden). Op de crèche slaapt hij vaak 2 of zelfs 2,5 uur. Vroeger thuis ook vaak 2 uur. Nu met geluk een uur. En dan ook vaak kort wakker, weer slapen, maar na amper een uur al rechtstaan in bed. Peuters gonna peut denk ik dan. Het zal weer een fase zijn. We zijn tevenwoordig al heel blij als hij thuis een uur slaapt. Hij blijft verder vrolijk en slaapt ‘s nachts ook goed, dus we hebben er maar vrede mee.

2 jaar geleden

Hier ook 20 maanden nu. Sinds 18 maanden is het hier al gaande. Thuis max. een uurtje, bij oma meestal wel 1,5 tot 2 uur. Ze is sinds een maand ook regelmatig de hele dag wakker, ze kan zo 15 uur achter elkaar wakker (en vrolijk) zijn zonder dutje 🤪 Dat gebeurt ook wel eens bij oma. Ik ben benieuwd of het een fase is of dat het een overgang is naar gewoon geen dutje meer overdag, maar ik weet niet wat daar de "normale" leeftijd voor is...

2 jaar geleden

Reactie op NKZ

Hier ook 20 maanden nu. Sinds 18 maanden is het hier al gaande. Thuis max. ...
Zelfs ik kan geen 15 uur vrolijk wakker zijn. 😂

2 jaar geleden

Reactie op Lotski

Zelfs ik kan geen 15 uur vrolijk wakker zijn. 😂
😂😂😂