4 Reacties
2 jaar geleden
Poeh, heftig hoor! Hier ook zwanger van de tweede en de eerste (bijna 20 mnd) een slechte slaper. Maar niet zoals jij beschrijft. Ik hoef er soms zelfs een nacht niet meer heen, maar dan hoor ik haar vaak wel een paar keer over de babyfoon. Een slechte combi is het wel, slecht slapen en zwanger zijn 😅
Ik probeer zelf ook op tijd naar bed te gaan en wanneer ik vrij ben smiddags tijdens haar middagslaapje mijn rust te pakken. Ik heb niet de illusie dat ik de eerstkomende jaren van mn vermoeidheid af kom 🤣
2 jaar geleden
Ik ben zelf 28 weken zwanger en een dreumes van 20 maanden die slecht slaapt. Ook vanaf het begin in zijn eigen bed houdt hij het meestal maximaal een uur achter elkaar uit behalve bij zijn middagslaapje dan gaat het wel goed. Wij hebben er voor gekozen hem bij mij te nemen niet ideaal maar ik hoef er niet uit als hij huilt en hij is snel weer stil. Op die manier kom ik wel aan mijn rust. Hoe we dat gaan doen als de baby er is weet ik ook nog niet maar dat zullen we gaan zien als het zover is.
2 jaar geleden
Pittig hoor!
Hier 37w zwanger + een dreumes van 20 maanden. Hij wordt altijd wel 1-2x wakker voor een aai over z'n bol en is dan rond 6 u wakker óf hij slaapt door maar is dan om 5.10 wakker. Vermoeiend is het zeker, ik zie elk uur wel voorbij komen. Probeer ook tussen de middag even te liggen, dat helpt. Is toch wel ff anders zo, met een tweede op komst! Pfoeei
2 jaar geleden
Je gaat gewoon door, het went misschien zelfs een klein beetje.
Hier hebben beide dochters nog nooit een nacht door geslapen. Nu 3,5 en 1,5 en de jongste komt ook nog 4 keer ofzo in de nacht. De oudste meld haar ook al voordat het 12 uur is 😅 Ik ben er zelfs toen mijn jongste werd geboren nog 2 keer met de oudste uit geweest om haar rustig te krijgen en drinken te geven.
Het went, maar ik kijk toch wel uit naar een periode van beter slapen 🤭