14 Reacties

3 jaar geleden

Onze zoon gebruikte ook 1 been toen die net begon met kruipen. Ik dacht ook dat dit erg vreemd was, maar blijken meer kinderen te doen. Maar hij kruipt nu al wel een hele poos “normaal”. Dus het komt vast goed en kan ook niet echt kwaad denk ik. Als het wel heel lang door gaat met 1 been dan zou ik even langs de fysio ofzo gaan die hebben er alle verstand van en tips.

3 jaar geleden

Mijn zoontje deed precies hetzelfde!

3 jaar geleden

Hier doet hij dit nu al 3 maanden haha en hij gaat niet kruipen, wel al een beetje staan. Hebben het ook even opgezocht en online staat dat dit heel normaal is, niets om je druk over te maken. Maar je kunt altijd de fysio eens bellen.

3 jaar geleden

Ja mijne doet dit ook! Haha grappig

3 jaar geleden

Mijn zoontje deed het ook met 1 been hij begint nu in een kruiphouding te staan met allebei de beentjes

3 jaar geleden

Ons meisje heeft dit heel lang gedaan (we dachten ze slaat kruipen over). Toen ging ze staan en toen ineens kroop ze (en snel ook), komt helemaal goed 😘

3 jaar geleden

Mijn zoontje is vandaag ook 11 maanden en sluipt ook zo vooruit met 1 been. Hij trekt zich wel recht aan de meubels en stapt er mooi rond maar gewoon kruipen lukt hem helemaal niet. Direct plat op de buik 😅

3 jaar geleden

Wij hadden dit met ons eerste zoontje ook. En wij gingen hiervoor naar osteopaat. Daardoor was alles meer in evenwicht en ging het met 2 kanten en kort erna kon hij kruipen...

3 jaar geleden

Doet mijn zoon ook! Alsof hij in zijn rechter been is geschoten. Ziet er heel grappig uit 😂

3 jaar geleden

Dit deed onze dochter ook tot ze 2 weken geleden opeens bedacht dat ze ook kon kruipen. Maar ze wisselt het kruipen af met dit soort tijgeren en doet dat nog steeds met een gestrekt rechterbeen

3 jaar geleden

Reactie op Syl1988

Wij hadden dit met ons eerste zoontje ook. En wij gingen hiervoor naar oste ...
Kreeg je ook oefeningen om thuis te doen? Ik zou elke keer als ze zo sluipt haar been moeten corrigeren. Maar ze is zo snel .. en ze heeft het niet graag

3 jaar geleden

Reactie op Elize408

Mijn zoontje deed precies hetzelfde!
Is het goed gekomen?

3 jaar geleden

Reactie op Shelly25

Mijn zoontje deed het ook met 1 been hij begint nu in een kruiphouding te s ...
Heeft dit lang geduurd? 🙂

2 jaar geleden

Reactie op Phageii

Ons meisje heeft dit heel lang gedaan (we dachten ze slaat kruipen over). T ...
Heeft dit lang geduurd bij jullie ? Onze zoon doet dit ook, en dan zie ik dat veel andere kinderen dit niet doen! Ben er gelijk wat onzeker van