Hey wanneer zijn jullie begonnen met soep geven? En wat gaven jullie dan? Mijn zoontje is 6 maand en zo graag hem soep geven maar vind nergens goed wanneer dit mag.
Doe je dit in een bekertje? Of een flesje met tuit ?
Ik geef dat met het lepeltje. Het lepeltje dat ik ook gebruik voor de groentjes en fruit. Zo doen ze het in het kinderdagverblijf ook & dat gaat goed 鈽猴笍
Ik deed in de soep altijd een boterham.. zo was het gemakkelijker te geven zonder knoeien.. als avondeten kregen mijn 2 oudste kinderen het 1x in de week. Nikki mag het helaas nog niet
Hoe is soep precies anders dan gepureerde groenten? Dat er meer water doorheen zit? Of laat je er stukjes inzitten? Wil iemand misschien een foto maken van de soep die ze dan geven?
Hoe is soep precies anders dan gepureerde groenten? Dat er meer water doorh ...
Klopt inderdaad. Meer water erbij. Verder weinig verschil. Het is iets makkelijk om aan te bieden bij brood bijvoorbeeld. Zo krijgen ze extra vocht en extra groenten binnen ook.
Ik denk dat je hier bijna niet over hoort omdat het water het maagje vult wat beter gevuld kan worden met melk. In water zit immers niets voedzaams. Voor het vocht dan liever melk denk ik
Ik woon in turkije hier autom bij 6 maanden soep , wel zonder zout etc. Kindjes groeien goed het is maar wat je zelf wilt . Mijn zoontjr is 5 maandjes maar maak altijd beetje apart zodat die aan desmaak kan wennen als die de soep al ziet word die gek馃ぃ馃ぃ hier is het gewoon alles een x laten proefen zo krijgen ze hier ook sneller zin in eten omdat ze de smaak kennen 馃ぃ馃ぃ馃槀
Ik heb pas wortelsoepje gemaakt. Nou hij was er dol op! Een klein beetje olijfolie, en een half eetlepel bloem aanmaken met water en een geraspte wortel. Daarna door de blender. En Voila馃 Mijn moeder heeft ons altijd soepjes met groenten en vlees gegeven... en we zijn allemaal erg gezond hoor馃槀