16 Reacties

5 jaar geleden

Dochter is van 21 september 6 maanden en krijgt sinds toen soep! Eet ongeveer een 100 ml per keer. 鈽猴笍 eet ze heel graag!

5 jaar geleden

Reactie op sofiekn

Dochter is van 21 september 6 maanden en krijgt sinds toen soep! Eet ongeve ...
Doe je dit in een bekertje? Of een flesje met tuit ?

5 jaar geleden

Reactie op Phyllis

Doe je dit in een bekertje? Of een flesje met tuit ?
Ik geef dat met het lepeltje. Het lepeltje dat ik ook gebruik voor de groentjes en fruit. Zo doen ze het in het kinderdagverblijf ook & dat gaat goed 鈽猴笍

5 jaar geleden

Ik deed in de soep altijd een boterham.. zo was het gemakkelijker te geven zonder knoeien.. als avondeten kregen mijn 2 oudste kinderen het 1x in de week. Nikki mag het helaas nog niet

5 jaar geleden

Is soep niet te zout? Of maken jullie baby soep?

5 jaar geleden

Reactie op Pamelaseerste

Is soep niet te zout? Of maken jullie baby soep?
Geen bouillon, geen room & geen kruiden 鈽猴笍

5 jaar geleden

Reactie op sofiekn

Dochter is van 21 september 6 maanden en krijgt sinds toen soep! Eet ongeve ...
Kan je het recept delen wil ook graag soep geven.

5 jaar geleden

Is dit iets uit Belgi毛? Ik heb mijn cb in Nederland namelijk nog nooit over soep gehoord haha 鈽猴笍

5 jaar geleden

Soep?! Ik heb nog nooit over soep gehoord bij baby鈥檚! 馃槀

5 jaar geleden

Hoe is soep precies anders dan gepureerde groenten? Dat er meer water doorheen zit? Of laat je er stukjes inzitten? Wil iemand misschien een foto maken van de soep die ze dan geven?

5 jaar geleden

Reactie op KayleighLehmann

Soep?! Ik heb nog nooit over soep gehoord bij baby鈥檚! 馃槀
Ik heb al verschillende stages gedaan bij kinderdag verblijven en daar worden ook soep aan geboden aan baby's

5 jaar geleden

Reactie op NKZ

Hoe is soep precies anders dan gepureerde groenten? Dat er meer water doorh ...
Klopt inderdaad. Meer water erbij. Verder weinig verschil. Het is iets makkelijk om aan te bieden bij brood bijvoorbeeld. Zo krijgen ze extra vocht en extra groenten binnen ook.

5 jaar geleden

Ik denk dat je hier bijna niet over hoort omdat het water het maagje vult wat beter gevuld kan worden met melk. In water zit immers niets voedzaams. Voor het vocht dan liever melk denk ik

5 jaar geleden

Ik woon in turkije hier autom bij 6 maanden soep , wel zonder zout etc. Kindjes groeien goed het is maar wat je zelf wilt . Mijn zoontjr is 5 maandjes maar maak altijd beetje apart zodat die aan desmaak kan wennen als die de soep al ziet word die gek馃ぃ馃ぃ hier is het gewoon alles een x laten proefen zo krijgen ze hier ook sneller zin in eten omdat ze de smaak kennen 馃ぃ馃ぃ馃槀

5 jaar geleden

Ik heb pas wortelsoepje gemaakt. Nou hij was er dol op! Een klein beetje olijfolie, en een half eetlepel bloem aanmaken met water en een geraspte wortel. Daarna door de blender. En Voila馃 Mijn moeder heeft ons altijd soepjes met groenten en vlees gegeven... en we zijn allemaal erg gezond hoor馃槀

5 jaar geleden

Reactie op Melin

Ik denk dat je hier bijna niet over hoort omdat het water het maagje vult w ...
Ja voor mij is het ook compleet nieuw. Er is ook een topic over thee. Dan zou ik toch liever soep aanbieden toch?