10 Reacties
3 jaar geleden
Hier is ze helemaal dol op haar knikkerbaan. Die heeft ze voor haar verjaardag gekregen maar verveelt nog steeds niet. De knikkers worden ook van stoel gerold, over de tafel en over de vloer. En op dr knikkerbaan worden ook andere spulletjes dan knikkers geplaatst (zonder succes overigens, maar ze is wel lekker bezig). Het belletje aan het eind van parcours is ook een leuke motivator.
En als ze erg hangerig of jengelig is er maar 1 ding leuk: buiten op haar loopfietsje van Pucky crossen. Ze heeft al goed door hoe ze moet sturen en gaat al flink hard. Oma heeft er zelfs zo'n knijptoeter opgezet 馃ぃ
3 jaar geleden
Reactie op Milagro
Hier is ze helemaal dol op haar knikkerbaan. Die heeft ze voor haar verjaar ...
Welk loopfietsje heeft ze van puky? Ik twijfel om zo een 4 wielertje te nemen of eentje met 2 wielen, maar denk dat hij hier motorisch mss niet klaar voor is. Hij heeft geen vrees dus daar zal het niet aan liggen. Het loopfietsje van decathlon, die heel laag is, kan hij ook nog niet bij de grond...
3 jaar geleden
In tegenstelling tot ons oudste zoon die enkel maar met glitters en roze speelgoed wou spelen, is ons jongste altijd blij met auto's en ballen... als het maar rolt.
Hij is ook heel graag buiten en kan zich daar echt met alles amuseren. We wonen aan de spoorweg en treinen kijken vind hij echt fantastisch.
Hij kan ook helemaal gek worden als hij mijn oudste zoon zijn popit kan afnemen. Hij kan hem daar makkelijk een kwartier met bezighouden en dan zie je hem heel geconcentreerd zijn vingertje gebruiken... super schattig.
3 jaar geleden
Reactie op Milagro
4 wieltjes nog, die andere zijn voor oudere kids geloof ik. Heb ik poosje t ...
Heb je dan de lage of de hoge variant? De hoge is met wankelas dacht ik en zou hen meer voorbereiden op het evenwicht houden... mijn oudste zoon is veel later met een fietsje begonnen, die was daar motorisch niet klaar voor. Dus twijfel nu echt welke ik zou kopen voor zo een kleine man.