4 Reacties

3 jaar geleden

glijbaan, ballen, zandbak, schommel, maar ook gewoon rommelen in de aarde en kliederen met water met bakjes in allerlei kleuren en maten 👍

3 jaar geleden

Een bal, zandbak met schepjes en emmertje, de bezemsteel vindt hij heel leuk.. Daarnaast heb ik ook wat ‘minder mooi’ speelgoed wat ik voor buiten gebruik.. bijv 2e hands megablocks die al veel buiten gebruikt was, boekjes die al wat meer beschadigt zijn etc..

3 jaar geleden

Doordat we al een zoon hebben, staat er al heel wat in de tuin. Een huisje (vind mijn jongste zoon ook al leuk), een watertafel, een zandbak, ballen. Ik leg ook een grote puzzelmat buiten zodat ze met blokken en auto's kunnen spelen die niet nieuw zijn. Er hangt ook een zitschommeltje aan een grote tak in de notenboom. Allerlei loopfietsen, driewieler, loopauto, tractor. Hij kan dit wel nog niet alleen, maar we kunnen hem wel duwen. En bij dit warme weer een zwembadje 😉.

3 jaar geleden

Zand-/watertafel vindt ze hier leuk. De zandbak is ook helemaal geweldig. Maar daar hebben wij niet altijd zin in (lees: zand tot in de luier...😏). Emmertje om blaadjes, steentjes, etc. in en uit te doen. En verder speelt ze het liefst met dingen die geen speelgoed zijn. 🙈