25 Reacties

6 jaar geleden

Wij hebben nu een mobiel boven de box. En hangen soms gekleurde lintjes boven hem. Je hebt ook hele leuke kaarten/boekjes met zwart wit patronen die baby's erg leuk vinden. En daarnaast blijft menselijk contact voor baby's erg leuk.

6 jaar geleden

Ik heb gister de Tiny Love tummy time Meadow Days binnen gekregen. Super leuk is het. Mijn zoontje kijkt er elke keer naar. Soms met de handjes er tegen aan. En als hij wat ouder is. Is het ook leuk 😊😉

6 jaar geleden

Onze dochter is zaterdag 6 weken. Ze vind de muziekmobiel helemaal leuk, we hebben er een met diverse muziekjes en lichtjes. Ook in de kinderwagen hebben we een knuffel hangen met rammers eraan met kleuren, daar kijkt ze ook weleens naar. Voor de rest nog geen speeltjes in gebruik

6 jaar geleden

Mijn zoontje is nu 8 weken en hij begint nu het speelkleed een beetje intressant te vinden voor een paar minuten, hij is vooral heel erg geintresseerd en mijn gezicht en die van mijn partner met gekke bekken trekken n veel naar hem lachen dat vind hij veel leuker dan speeltjes. Wat mijn zoontje ook heel leuk vind is de mobile boven zijn ledikantje hij volgt de knuffeltjes, maar meer niet echt hahah

6 jaar geleden

Kyran was erg snel met het kijken naar dingen. Vanaf 3 weken keek hij heel graag naar zijn rode rammelaar, verder liep hij heel de dag met mij rond om overal naar te kijken. We hebben toen een mobiel voor boven zijn box gekocht en speeltjes voor aan zijn wipper. Hij kon er echt lang naar kijken en volgde de beertjes aan de mobiel. Ondertussen is hij 9w en de mobiel en zijn rammelaar zijn nog steeds zijn favorieten 😃

6 jaar geleden

Gwendolyn is 10 weken en vind de mobile boven haar box wel ene beetje interessant, maar meer ook niet. Leukste is mama 😂 ah en een speelgoed tipi met een mobile erin vind ze ook leuk, ze heeft door dat als ze tegen de tipi trapt dat die dan ook beweegt. Maar verder heeft ze tot nu toe weinig interesse

6 jaar geleden

Muziekmobiel boven zijn park sinds drie weken. Hij kan er echt naar kijken alsof ie vraagt om het nog eens op te winden. Dan lacht hij altijd. Hij is nu bijna 7 weken. Vandaag voor het eerst op een speelmat op de grond. Groot succes! Hij had snel door dat als je tegen een knuffeltje klopt, het dan gaat rammelen. Ook leuk: pantoffeltjes met een belletje in. Nog van een vriendin geweest - roze van kleur wat het helemaal grappig maakt. Als hij met zijn beentjes trappelt klinken de belletjes en dat had hij ook door.

6 jaar geleden

Hier is zijn grote broer favoriet, maar die heeft niet iedere baby. De mobiel met Nijntjes en zo'n opwindbaar muziekdoosje vindt hij ook mooi. Hij lijkt te praten en lachen met de Nijntjes als ze stil hangen. Draaien ze, dan volgt hij ze met zijn ogen. Verder nog geen speelgoed. Wat ook al snel leuk is, is een gatenbal. Die kunnen ze vlug (per ongeluk) grijpen en die blijft ook leuk. Wij hebben we met de oudste mee gespeeld totdat hij bijna 2 was en de gatenbal naar zijn babyneefje moest van mij. (Oball Rattle)

6 jaar geleden

Hier is ook zijn grote zus erg interessant, volgt haar overal heen of draait naar haar stem. Zo mooi om te zien. Verder is het zijn muziekmobiel boven de box en een grote pip knuffel die zingt die er leuk zijn. Begint meneer ook verhalen tegen te vertellen haha.

6 jaar geleden

Mijn dochter is sinds ze 4 weken is helemaal verliefd (max half uurtje per keer) op haal speelkleed van tiny love. Ik heb die zwart witte gekocht voor het begin( omdat ze alleen contrasten ziet. Ze "praat" er zelfs nu mee en lacht naar de poppetjes. Wel hang ik nu aan haar muziekmobiel de vitamini s van lidl en de zeehelden die ik had gespaard. Neem het van mij maar aan ze vinden die knallende kleuren fantastisch! Ik had een tuttige muziekmobiel gekocht met alleen roze en wit. Daar hoefde ze niks van te weten. Dus tip.. voor diegene die nog een muziekmobiel willen kopen.

6 jaar geleden

Reactie op Serife

Mijn dochter is sinds ze 4 weken is helemaal verliefd (max half uurtje per ...
Ja indeed! Ik zoek al even naar een mooie met felle kleuren. Er zijn heel wat mooie mobielen, maar vaak met zo’n fletse kleuren...

6 jaar geleden

Me zoontje is 6 weken en hij is al 2 weken helemaal verliefd op deze muziekmobiel! Ik heb al 3 speeltjes (boekjerammelaar & 2 felle knuffelrammelaars) en hij vind het helemaal geweldig!

6 jaar geleden

Ik heb al kraamcadeau het boek 'baby ziet, (Google 'boek baby ziet intypen ) gekregen. Boekje speciaal voor 0 tm 6 maand. Kende het niet maar mn zoontje (9wkn) vindt het echt heel interessant!

6 jaar geleden

Ons kleintje van 10 weken houd niet van al die prikkels, ligt niet graag in de box! Zit liever in zijn wipstoel naar zijn grote zus en broer te kijken.

6 jaar geleden

Ik leg mijn zoontje nu 10 weken vaker op de babygym...hij is helemaal gefascineerd van spiegels. Maximaal 10/15 minuten en dan is het wel klaar...

6 jaar geleden

Muziekmobiel en babygym met veel kleuren. Baby's kijken ook graag naar figuren waar ogen op zitten. Onze zoon is 8 weken en sinds deze week pakt hij speelgoed wat boven hem bungelt vast. Hij was al vanaf 3 a 4 weken proberen te slaan tegen de figuurtjes. Wippertje heeft ook een speelgoedboog. En onze favoriet is de Walvis met licht en geluid. Kan even niet op het merk komen. Maar wij vallen er ook heerlijk bij in slaap 😉😂

6 jaar geleden

Reactie op jokevz

Ons kleintje van 10 weken houd niet van al die prikkels, ligt niet graag in ...
Onze oudste was gek op de kippen. Daar zetten we hem voor in de wipstoel als wij even de handen vrij wilden hebben. Tegenwoordig (hij is 2,5 jaar) voetbalt hij met ze en praat tegen ze aan.

6 jaar geleden

Mijn zoon is 8 weken en voor nu vind hij naar buiten kijken en naar papa en mama kijken het aller leukst. Ik heb laatst gezien dat hij naar z’n speelmobiel aan het lachen was dus ik haal nu ook wat meer speelgoed tevoorschijn (knuffeltjes, knisperboekjes met spiegeltje) En van die lees boekjes dat doe ik ook of losse verhaaltjes vertellen dat deed ik ook tijdens de zwangerschap, dat vind hij heerlijk en ik trouwens ook 😍 en daar kun je nooit te vroeg mee beginnen, zo mooi

6 jaar geleden

Onze dochter vind deze heel leuk. Is een rammelaartje en zo’n knijp piepje erin. Als ik deze vast heb en “Toet Toet” zeg en het neusje van de giraf tegen haar neusje doen begint ze te lachen en te brabbelen😍

6 jaar geleden

Heeft iemand ervaring met de MyHummy beren?