16 Reacties

6 jaar geleden

Ik durf het indd niet te doen een speenkoord.

6 jaar geleden

Ik zou het niet aandurven. Dan zou ik eerder wat extra speentjes halen en die bij het bed neerleggen en dan de volgende ochtend maar weer allemaal opzoeken.

6 jaar geleden

Officieel is het volgens mij niet de bedoeling.. maar wij gebruiken het bij onze oudste wel omdat ze overstuur raakte als haar speen kwijt was en na een tijd kon ze dan ook zelf de speen weer terug vinden. Wij gebruiken het speenkoord van bibi zoals op de afbeelding. Deze is vrij kort zodat hij niet kan knellen om de nek en hij is simpel zodat ze ook niet op kralen ligt ofzo. Ik zou sowieso geen zelfgemaakte durven te gebruiken in bed uit angst dat het kapot gaat. Wij maken het speenkoord vast aan het armgat van de slaapzak. Dan past het nog net als onze dochter met haar hoofd de andere kant op ligt.

6 jaar geleden

Je hebt ook glow in the dark speentjes, mega-handig!!

6 jaar geleden

Ik heb de tip gekregen om een hydrofiele doek/luier vast te knopen aan de speen. En deze opzij te leggen in het ledikant. Dan is de speen te zwaar om van haar af te vallen. Later kunnen ze de speen dan zelf ook weer terug vinden en in doen.

6 jaar geleden

Ik deed dat nooit, maar had een bakje met extra spenen, hup nieuwe er in en morgen zoeken haha

6 jaar geleden

www.doekjesvoorkids.nl Hier vind je leuke speendoekjes waar heerlijk mee gekroeld kan worden. Ik vind het echt een aanrader.

6 jaar geleden

Zou ik zeker niet doen Sowieso niks in t bedje, ook geen knuffels en doeken als je er geen constant zicht op hebt

6 jaar geleden

Wij hebben voor in het bedje een zachte speenkoord en maken deze vast aan de bovenkant van de hydrofiele doek waar ze met haar hoofdje op ligt. Ze ligt wel naast ons in een co sleeper. Ze is bijna 6 weken en nog geen problemen gehad.

6 jaar geleden

Een speenkoord is gevaarlijk op die leeftijd. Voor onze kleine heb ik een glow in the dark speen, dat is ideaal! Dan heb ik hem zo te pakken. Deze speen valt overigens zelden op de grond.

6 jaar geleden

Reactie op Anoukmommersteeg

Wij hebben voor in het bedje een zachte speenkoord en maken deze vast aan d ...
Wij hebben het eerst ook zo gedaan. Toch voelde ik mij hier niet fijn bij uiteindelijke gezien die van ons op haar buik slaapt en geregeld haar hoofd optilt om vervolgens op haar andere oor te gaan liggen. Ik heb nu meerdere speentjes in haar bedje zodat ik o weer een nieuwe heb gevonden indien nodig.

6 jaar geleden

Ik zou er dan eerder voor kiezen om een tuttel of een knuffeldoekje aan de speen te knopen dan een koord..

6 jaar geleden

Mijn zoontje van 9,5 week heeft een speendoekje van little Dutch. Ik vind het echt ideaal, de speen valt nu minder snel op de grond als hij slaapt. En het doekje fungeert ook om in slaap te komen door het lapje op z’n oog te leggen ☺️

6 jaar geleden

Ik doe niets in bed, geen speenkoord of -doekje, geen knuffels, niets wat de kans op verstikking kan veroorzaken. Zelfs het dekentje stop ik goed vast als hij is ingebakerd. Je kan van difrax een glow in the dark speen kopen, die zie je gemakkelijk liggen.

6 jaar geleden

Ik heb deze aan dr speen zitten. Snachts niks maar ze ligt in n puckababy dus ze kan hem niet wegslaan..