55 Reacties
4 jaar geleden
Hier ook in sprong 4. Maar hier vooral overdag, veel huilen en weinig slapen. Niks helpt om hem in slaap te krijgen. Maar gelukkig daardoor zo moe dat hij de nacht wel doorslaapt
4 jaar geleden
Vanaf welke weken begint sprong 4 en wat zijn de kenmerken nog meer? Iemand met de oei ik groei app toevallig? 🙊
4 jaar geleden
Reactie op itsxclaudia
Vanaf welke weken begint sprong 4 en wat zijn de kenmerken nog meer? Iemand ...
Kan beginnen vanaf week 14 en 4 tot 6 weken duren
4 jaar geleden
Reactie op Lindah1989
En pap erbij in je melkflessen van de avond ?
Nou hij heeft moeite met poepen! Dus ik durf dat niet.
4 jaar geleden
Reactie op kim0411
Hier precies hetzelfde! Niet stil te krijgen in de nacht zonder fles, maar ...
Ja ik hoop het ook echt!
4 jaar geleden
Hier ook in sprong 4. Maar hier vooral overdag, veel huilen en weinig slape ...
Gelukkig wel de nacht dus. Het is allebei lastig denk ik, zowel overdag als snachts. Hopen dat het snel over is!
4 jaar geleden
Gelukkig wel de nacht dus. Het is allebei lastig denk ik, zowel overdag als ...
Ja overdag kan ik niks meer doen 🙈 ben vanmorgen aan de strijk begonnen ben nog steeds niet klaar. Hij speelt even in de box en dan begint hij weer te huilen. Maar 's nachts lijkt me erger dat gaat van je eigen nachtrust af. Hopen dat t snel voorbij is idd 🍀
4 jaar geleden
En wat geneurd er als hij meer krijgt dan 1200 ml
Slecht voor de niertjes
4 jaar geleden
Reactie op Lindah1989
En pap erbij in je melkflessen van de avond ?
Rijstebloem is het enige dat mag met 4 maand en dat bevat dusdanig weinig voedingsstoffen dat het geen garantie is voor langere slaapjes. Hier moeten alle baby’s gewoon even doorheen. En de ouders dus met hun.
4 jaar geleden
Hier juist een flesweigeraar in sprong 4. Eerste 50 ml gaat goed, daarna wil ze alleen spelen en zelf de fles wegduwen en terug en met de speen spelen 🙄 meestal probeer ik het nog een paar x als ze speeltjes in haar hand heeft en dan drinkt ze nog wat, maar nooit de fles leeg.. paar dagen kwamen ze daardoor snachts ook weer terwijl ze al weken doorsliep. Nu houdt ze de nacht iig weer vol.. ben benieuwd wanneer het beter wordt!
4 jaar geleden
Is dit raar? Mijn zoon is 16 weken en wordt ongeveer op dezelfde tijdstippen wakker. Ik geef borstvoeding. Hij slaapt ook nog niet door. 🤷♀️