38 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Annepan
Hier ook een drammertje. Wil per se met iets spelen dat geen speelgoed is. ...
Heel herkenbaar🤣
3 jaar geleden
Oh hier ook een met een willetje!! Nog nooit zo heftig ervaren die sprongetjes. Hij is heel aanhankelijk, huilt als ik bezig ben met het maken van een hapje en het duurt te lang (en soms na een paar happen echt niet meer willen......), wil niet verschoond/aangekleed worden.
Maar hij is ook zo druk bezig met staan! Zo trots op hem :) En hij maakt z’n eigen grapjes en is verder wel heel vrolijk :)
3 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Vaardigheden
Nou deze vaardigheden heb ik nog niet echt gezien hier🙃
3 jaar geleden
Hier wel gedeeltelijk herkenbaar! Bij ons is de sprong 1,5 week terug ong geweest.. merkte het aan z’n gedrag op dat moment dat meneer veel sneller humeurig was.. had al vermoeden van weer een ontwikkeling.. en jahoor, na paar dagen zwaait meneer als mensen weggaan ( of nou ja zwaaien.. de hand gaat omhoog en hij draait het handje wat rond 😋) en hij is begonnen met ‘dansen’ zodra er een liedje is 😁 zo schattig om te zien
3 jaar geleden
Ja hier is de sprong ook volop bezig, daarnaast ook nog eens goed verkouden 🤧😑😤. Al met al geen pretje. Ik ben allang blij als hij overdag zo een 2 uur gemiddeld wil slapen, laatst was het twee keer 30 minuten 🤔.
In de avond huilen en brullen en soms wel een uur bezig om tot rust te brengen en dan gaat hij wel weer rustig slapen. 😴
3 jaar geleden
Ik dacht even joepie niets aan het handje totdat we vandaag the worst day ever hadden.. toen keken we even op de Oei ik groei app en ja hoor meneer zit er middenin!! 😅 hij begint met een dwingend vingertje te wijzen waar hij heen wilt (mits je hem draagt) en doet dat nogal schreeuwerig. Luiers verschonen, eten, drinken, slapen is een drama!! Mijn eten is daarentegen niet veilig en ook dat doet hij zo dwingend en als ik het woordje NEE zeg dan laat hij zich dramatisch achterover vallen 🤣 Ik vroeg me al af waarom komt hij steeds voor 6:00 maar daarom dus. Zelfs oma die even een uurtje moest oppassen vandaag zei jemig zo ken ik hem niet 🤣 dus ooohhh happy day de aankomende tijd.
Voor alle mama's we can do this
3 jaar geleden
Oh hoe herkenbaar! Ik keek net of jullie ook zo'n klachten hadden, "gelukkig" wel :-p Dan weet ik tenminste dat het passeert. Hij is extreem aanhankelijk, huilerig, wil absoluut niet in de box, slaapt nog slechter dan anders en eet sinds een week ook niet goed, terwijl dat normaal absoluut geen probleem is :-) en idd, boterhammen, koekjes of zoet fruit gaan er wél in, maar de groenten max een paar happen en dan huilen... Volhouden dus 💪🏻 (bij mijn oudste was ik rond deze tijd gestopt met het geven van vers gemaakt eten, en overgestapt op potjes, omdat ze het toch niet wilde eten... denk nu dat dat fout was).
3 jaar geleden
Wow, dit is inderdaad een heftige sprong. Nooit zo meegemaakt. Huilen en krijsen als hij z’n zin niet krijgt... Ik moet echt met hem op de grond zitten tijdens het spelen anders is het huilen. Hij wil alles vastpakken, wat prima is, maar als het hoger ligt, is het mopperen omdat hij er niet bij kan. Hij wil ook meer bij je zijn en gedragen worden.
Eten op de grond gooien, ‘s middags geen brood meer willen eten.. Geven jullie iets anders in de middag? Heb ook ei en bananenpannekoekjes geprobeerd, maar na een paar happen is hij klaar.
Hij slaapt nu wel door sinds een paar dagen! Fingers crossed... En hij is zo druk bezig met staan. Hij wil dat overal doen, hij trekt zich ook op aan mijn benen haha.
3 jaar geleden
Reactie op ysdnil88
Wow, dit is inderdaad een heftige sprong. Nooit zo meegemaakt. Huilen en kr ...
Hier dus echt exact hetzelfde! Brood ging er altijd in als koek, maar nu al een week lang drama. Zijn maar overgestapt op pap van Olvarit tussen de middag (hij krijgt in de ochtend nog een fles) en geven hem af en toe hapjes van ons brood tot hij wel weer een eigen boterham wil...
3 jaar geleden
Hier ook drama! Middag slaap drama. Nacht drama. Kan hem gewoon niet meer wakker in bed leggen. Als ik hem slapend in bed leg dan is hij na 1 uur weer wakker snachts. En smiddags slaapt hij 10/20 min of niet. Ook wil hij geen avond fles meer. Ik heb nog geen sporen bewust meegemaakt, maar dit..... 😑😑
3 jaar geleden
Hier slapen in de nacht ook weer een draaaamaa!!!! Die stomme sprongen ook altijd, het ging net weer super goed