10 Reacties

3 jaar geleden

Slaapproblemen hebben we hier nog geen last van maar wow wat is hij jengelig. Niks is goed. Vanmorgen wou hij ook niks qua ontbijt😑. Drinken gelukkig wel! Succes allemaal!!💪💪

3 jaar geleden

Nu bijna een week in sprong 9, maar merk nog niets (klopt heeeeeeeel hard af op de houten tafel). Succes!

3 jaar geleden

Hier ook geen slaapproblemen gelukkig, maar wel heel huilerig, veel zeuren en heel weinig eten. Wil bijna niets meer

3 jaar geleden

Reactie op LouaNicole

Hier ook geen slaapproblemen gelukkig, maar wel heel huilerig, veel zeuren ...
Hier ook😓

3 jaar geleden

Hier helaas geregeld overdag weigeren van 1 van de twee dutjes. Met name op de opvang. Laatst ook bijna niet willen eten. Snel verdrietig uit het niets en veel willen knuffelen ( daar geniet ik in ieder geval wel van, hij is niet zo een knuffelaar). Daarnaast komt er ook nog een derde kies door 😖. Al met al heeft de kleine het zwaar en ik ook wel haha.

3 jaar geleden

Ik geloof dat we hier ook prijs hebben. Sinds een paar dagen onwijs jengelen en huilerig. Wil constant vermaakt en opgetild worden (vooral door mij, hij heeft opeens een voorkeur terwijl hij dat normaal niet heeft). Slapen en eten gaat nog goed, dus afkloppen dat het zo blijft. En ondertussen herhalen we voor ons zelf: 'het is een fase' 😉

3 jaar geleden

Oh hier is t wat betreft het slapen ook raak, met name in de avond duurt het ruim een uur voordat hij slaapt.. en inderdaad ook ineens huilen/boos vanuit t niets! Maar geniet van maar extra van de vele knuffels en kusjes die hij geeft!

3 jaar geleden

Tis echt een flinke. De nachten waren al prut de dutjes gingen nog. Tot nu... Ze maakt de grootste drama en maakt zich echt heeeeeel boos.... Met 36 weken zwangerschap raakt mijn geduld een beetje op 😓

3 jaar geleden

Hoi hoi iedereen. We zitten even met een grote vraag. Onze kleine die weigert sinds een aantal weken 1 van de twee dutjes. Hij heeft het zelfs een keer voor mekaar gekregen om helemaal niet te slapen overdag, dit was bij de opvang. Omdat dit zo vaak was, dachten we hij is toe aan 1 dutje. Dus sinds echt een week leggen we hem maar 1 keer in bed. Het is echt even rekken soms en soms weer niet. Nu is ons zoontje ook al weken erg onrustig in de avond zo rond 22 uur. De ene keer wordt hij wakker en de andere keer niet. Nu is het steeds vaker dat hij dus rond dit tijdstip histerisch huilend wakker wordt, hij is dan niet meer rustig te krijgen tot dat we hem uit bed halen en even het avond ritueel opnieuw doen ( alleen boekjes lezen). de ene keer is hij al na 2 boekjes rustig de andere pas na 5 boekjes 😒. Herkent iemand dit ? Zo ja, gaat dit ooit over hahah? Want we weten het echt niet meer. Hij sliep hiervoor altijd klokje rond. Wat zou dit kunnen zijn ?

3 jaar geleden

Reactie op Daniela xm

Hoi hoi iedereen. We zitten even met een grote vraag. Onze kleine die weige ...
Oh ja hij is 14 maanden en zijn dutje overdag is ook niet bijzonder goed. Hij wil meestal niet langer slapen dan 1,5 uur soms 2 uur. 😞