7 Reacties
3 jaar geleden
Aline is van 16 april 2020 en heeft sprong 8 net achter de rug. Vaardigheden: optrekken, wandelen langs de zetel en tafels, alleen staan aan het raam, op de hurken gaan zitten en iets oprapen zonder te gaan zitten op de poep, dada zwaaien, bravo doen, wijzen als ze iets wil, mama en papa zeggen en als ze haar jas ziet, doet ze automatisch “dada”. 🙂
3 jaar geleden
Reactie op sofiekn
Oh ja, en ook dingetjes in een doos leggen, een balletje door een baan stek ...
Volgens mij vraagt TS of haar zoontje achter ligt en of wij dit herkennen.. niet wat onze kindjes allemaal al kunnen 🤣
TS; mijn zoontje doet ook hetzelfde als die van jou, en als je echt goed kijkt nog zoveel meer, en ik denk jouw zoontje ook echt al wel meer dan wat je beschrijft 😘. Maar precies die dingen van de oei ik groei ook echt niet hoor hahah! Ik vind het ook nogal een vaardigheden.. mijn zoontje loopt nog niet bijv. maar word wel blij als ik de jas aan doe, dus ergens snapt hij dat we naar buiten gaan. Maar kan dus niet zijn eigen jas brengen 🤣 hij wijst naar kleren in de kast, maar kiest echt niet bewust zijn kleren uit hoor, hoe dan?! Zo zie ik het een beetje haha. Ik zou je niet te onzeker maken😘 luister naar je mama gevoel! Zegt deze dat je zoontje niet goed ontwikkelt? En dan echt alleen naar je gevoel luisteren he!
3 jaar geleden
Mijn zoontje doet ook echt nog niet veel van die dingen. Ik zie zeker dat hij een mega spurt heeft gemaakt in bepaalde opzichten, maar in sommige vaardigheden heeft hij gewoon nog geen interesse ondanks dat ik probeer ermee te oefenen. Alles op de grond gooien is gewoon veel leuker! Ik zou me er niet druk om maken hoor, alles op z'n tijd
3 jaar geleden
Reactie op Meike1201
Als voorbeeld bij sprong 8
En hoe oud zijn ze dan? Mijn oudste is 8 jaar en die komt nog niet naar me toe met haar jas... Vrijwillig dan. 🤣
Maar nee hoor, al deze dingen doet mijn dochter van 13 maanden ook nog niet. Vraag me bijna af of deze vaardigheden niet bij de verkeerde sprong staan. 😁