9 Reacties

3 jaar geleden

Onze zoon deed dit ook een tijdje. Andere mensen zeiden toen dat het niet lang meer zou duren voor hij zou gaan kruipen en inderdaad. Misschien bereiden ze zich zo voor. Ons zoontje deed het vooral vaak in z'n bed. Nu hij kruipt, wiegt hij bijna niet meer heen en weer.

3 jaar geleden

Bij ons deed ze het ook heel vaak vlak voordat ze ging kruipen, volgensmij heel normaal. Het ziet er inderdaad wel gek uit haha

3 jaar geleden

Reactie op Loki87

Onze zoon deed dit ook een tijdje. Andere mensen zeiden toen dat het niet l ...
Ik hoop ook zo iets is en dat het dus vanzelf over gaat. Hij doet het niet in bed ( want kan nog niet zelf naar zit) dan zou ik nog denken dat het zijn manier is om zijn dag te verwerken en zichzelf int slaap te doen vallen. Maar mijn zoontje doet het echt overdag regelmatig als hij op de mat zit.

3 jaar geleden

Jahoor hier ook vlak voor hij ging kruipen, heel normaal volgens mij

3 jaar geleden

Dat is heel normaal als voorbereiding op het kruipen.😊 Onze beide dochters hebben dit ook gedaan voordat ze gingen kruipen.

3 jaar geleden

Nou mijn zoontje doet zoiets gelijk al maanden, ben zo blij dat er toch nog andere kindjes bestaan 🤣 wat die van mij alleen doet is wanneer hij zit of op schoot zit of in zijn speeltafel staat, met zijn hoofd heen en weer gaan.. ook wel op een wiegend tempo.. Echter doet hij het ook direct wanneer er muziek aangaat.. dus dat hij ook écht op muziek reageert ben ik inmiddels 100% zeker van. Bij mij schrok CB alleen zo erg, dat ik naar kinderarts ben doorverwezen en fysio wekelijks over de vloer had.. wat een onzekerheid.. maar ze kon niks "vinden" hij ontwikkelde zich zowat perfect en zelfs nog een beetje voor op leeftijd.. alleen dat wiegen... toen hij ging rollen, werd het wiegen minder.. nu is hij weer heel veel aan het wiegen met zijn hoofd.. maar meneer is druk aan het tijgeren en dus wss ook naar het kruipen aan het gaan.. dus ik leg de link nu ook daar aan

3 jaar geleden

Het lijkt mij zo'n rare voorbereiding op kruipen, want hij doet het niet op zijn handen en knieën (dat heb ik al vaker gezien) maar echt al zittend.

3 jaar geleden

Onze dochter deed t ook ter voorbereiding op het kruipen. Zeker heeeel normaal!

één jaar geleden

Reactie op Nienke_

Het lijkt mij zo'n rare voorbereiding op kruipen, want hij doet het niet op ...
Hey Nienke. Is het ok nu met je baby? Mijn baby doet net t zelfde..