23 Reacties
2 jaar geleden
Misschien haar dutje eerder proberen? Weet de wakker tijden niet precies, maar is dacht ik rond deze leeftijd 5,5 uur?
2 jaar geleden
Mijn dochter is ook bijna 22 maanden en hier elke dag tussen 5 en 6 wakker 😴😴 terwijl ze voorheen tot 9 uur sliep 🤣 dus i feel you!
2 jaar geleden
Reactie op MamavanNova
Mijn dochter is ook bijna 22 maanden en hier elke dag tussen 5 en 6 wakker ...
Wel fijn te horen dat ik niet de enige ben 🙈 maar het is behoorlijk slopend.. Hopen dat het dan een fase is 🙄
VRIEND
2 jaar geleden
Oh inderdaad fijn om herkenning te lezen. Onze zoontje van 22 maanden is al anderhalf jaar altijd rond 5u-5u30 wakker. Vroeg in bed, laat in bed, vroeg dutje, laat dutje, kort of lang dutje, we've tried it all. 😅
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Irene94
Hoe gaat het bij jullie? Worden ze elke ochtend nog rond 5 uur wakker? Hier ...
Nog steeds hetzelfde 🥱
2 jaar geleden
Reactie op Irene94
Hoe gaat het bij jullie? Worden ze elke ochtend nog rond 5 uur wakker? Hier ...
Hahaha hier was het vanacht 1 uur dat ze wakker was en besloot niet meer te slapen 😭 om 4 uur viel ze weer in slaap en nu weer klaar maken voor de opvang haha
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Irene94
Jammer!!! Ik had gehoopt dat deze fase snel voorbij zou zijn haha...
5u10 vanochtend, en écht brullen, niets meer mee aan te vangen. 🥱
VRIEND
2 jaar geleden
Reactie op Irene94
Vervelend he.... Hier toevallig vandaag geslapen tot half 7, ik heb hem wel ...
Ik duim mee voor je! Hier twee of drie weken geleden één keer 7u20. Toen waren we in alle staten 😅 Dezelfde dag nauwelijks of niet 's middags willen slapen en heel de dag knorrig 🙄
2 jaar geleden
Kan zijn dat haar middagdutje iets te lang is en dat je het moet gaan inkorten naar 1,5uur. Ideaal is als haar middagdutje om 12u zou beginnen maar dat moet ook haalbaar zijn natuurlijk. Dit zou je dan ook enkele dagen moeten volhouden zodat ze toch iets meer slaapschuld heeft opgebouwd. Is het verder goed donker in haar kamertje?
2 jaar geleden
Wij zijn sinds twee weken gestart met voor het slapen weer een beker lauwe melk en een klein krentebolletje of sneetje brood. De kleine slaapt nu voortaan tot half 7/ 7 uur. Denk dat hij wakker werd omdat hij trek had