23 Reacties

2 jaar geleden

Die van mij is elke dag wakker tussen 5 en 5.15 u 🙈 alles al geprobeerd maar hij staat zo “geprogrammeerd”. Later helpt niet vroeger ook niet. Hopelijk vind je een oplossing!

2 jaar geleden

Hier met een mannetje van 21 maanden het zelfde verhaal.. als het 5.30 is vinden wij dat al uitslapen 🥱 maar meestal is het rond 5 uur wakker. In de middag een uurtje slapen en later naar bed helpt zeker niet. Ik lees graag mee voor tips..

2 jaar geleden

Misschien haar dutje eerder proberen? Weet de wakker tijden niet precies, maar is dacht ik rond deze leeftijd 5,5 uur?

2 jaar geleden

Wij zijn onze dochter rond 19.45/20.00 naar bed gaan doen en nu redt ze het iig om tot 6u te slapen.. (voorheen wel rond 7.00/7.15 naar bed). Hielp hier gelukkig..

2 jaar geleden

Mijn dochter is ook bijna 22 maanden en hier elke dag tussen 5 en 6 wakker 😴😴 terwijl ze voorheen tot 9 uur sliep 🤣 dus i feel you!

2 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Mijn dochter is ook bijna 22 maanden en hier elke dag tussen 5 en 6 wakker ...
Wel fijn te horen dat ik niet de enige ben 🙈 maar het is behoorlijk slopend.. Hopen dat het dan een fase is 🙄

2 jaar geleden

Oh inderdaad fijn om herkenning te lezen. Onze zoontje van 22 maanden is al anderhalf jaar altijd rond 5u-5u30 wakker. Vroeg in bed, laat in bed, vroeg dutje, laat dutje, kort of lang dutje, we've tried it all. 😅

2 jaar geleden

Ja hier ook! Ineens altijd stipt om 5 uur en dan piepend wakker 😩 terwijl op vakantie sliep hij tot 7 en altijd kletsen

2 jaar geleden

Ik ben gisteren meer eten gaan aanbieden gedurende de dag. Ook omdat hij vaak weinig eet in de avond. Hij sliep vanmorgen voor het eerst door tot half 8 😱 wij denken dus dat het honger is bij ons!

2 jaar geleden

Hoe gaat het bij jullie? Worden ze elke ochtend nog rond 5 uur wakker? Hier is hij nu een week om 5 uur wakker...😴😴

2 jaar geleden

Reactie op Irene94

Hoe gaat het bij jullie? Worden ze elke ochtend nog rond 5 uur wakker? Hier ...
Nog steeds hetzelfde 🥱

2 jaar geleden

Reactie op Irene94

Hoe gaat het bij jullie? Worden ze elke ochtend nog rond 5 uur wakker? Hier ...
Hahaha hier was het vanacht 1 uur dat ze wakker was en besloot niet meer te slapen 😭 om 4 uur viel ze weer in slaap en nu weer klaar maken voor de opvang haha

2 jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Hahaha hier was het vanacht 1 uur dat ze wakker was en besloot niet meer te ...
O een drama dus😔. Succes vandaag!

2 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Nog steeds hetzelfde 🥱
Jammer!!! Ik had gehoopt dat deze fase snel voorbij zou zijn haha...

2 jaar geleden

Reactie op Irene94

Jammer!!! Ik had gehoopt dat deze fase snel voorbij zou zijn haha...
5u10 vanochtend, en écht brullen, niets meer mee aan te vangen. 🥱

2 jaar geleden

Wel fijn om te weten dat we niet de enige zijn 🙈😅 al bijna een jaar elke dag 5.15 u…

2 jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

5u10 vanochtend, en écht brullen, niets meer mee aan te vangen. 🥱
Vervelend he.... Hier toevallig vandaag geslapen tot half 7, ik heb hem wel om 05:15 horen piepen. Misschien slaapt hij er vanaf nu weer langer🤞...

2 jaar geleden

Reactie op Irene94

Vervelend he.... Hier toevallig vandaag geslapen tot half 7, ik heb hem wel ...
Ik duim mee voor je! Hier twee of drie weken geleden één keer 7u20. Toen waren we in alle staten 😅 Dezelfde dag nauwelijks of niet 's middags willen slapen en heel de dag knorrig 🙄

2 jaar geleden

Kan zijn dat haar middagdutje iets te lang is en dat je het moet gaan inkorten naar 1,5uur. Ideaal is als haar middagdutje om 12u zou beginnen maar dat moet ook haalbaar zijn natuurlijk. Dit zou je dan ook enkele dagen moeten volhouden zodat ze toch iets meer slaapschuld heeft opgebouwd. Is het verder goed donker in haar kamertje?

2 jaar geleden

Wij zijn sinds twee weken gestart met voor het slapen weer een beker lauwe melk en een klein krentebolletje of sneetje brood. De kleine slaapt nu voortaan tot half 7/ 7 uur. Denk dat hij wakker werd omdat hij trek had