12 Reacties

3 jaar geleden

Hahah moet hier om lachen 😂 wij vonden dat hij altijd lekker uit z’n mond rook. Nu sinds kort 2 doorkomende tandjes voor de helft en idd een stinkbekkie. We poetsen wel maar soms stinkt het toch een beetje. Ik lees even mee 🤣🙃

3 jaar geleden

Haha hier soms ook! Hier soms ook erger als hij bepaald eten heeft gehad.. ik merk dat als ik vers kook het minder is dan wanneer hij bijv een potje heeft.. ons zoontje had het heel erg als hij kip pilav van Kruidvat had... dan was het net of hij goulash had gegeten ofzo 🙈🤭😂

3 jaar geleden

Reactie op Emanuel.K

Hahah moet hier om lachen 😂 wij vonden dat hij altijd lekker uit z’n mond ...
Hey goeie misschien zijn het de tandjes Ja wij ook Hahahah tot dat hij ouder werd 😂 nu ruikt hij gewoon naar een volwassen iemand. Hij ligt nog bij ons op de kamer en soms ademt hij heel hard uit, in mijn gezicht. Ik app mijn man dan die naast me ligt “je zoon blaast weer in mijn gezicht” 🤯

3 jaar geleden

Dochter van 11 maanden en ruikt zeker niet fris uit haar mond. Al voordat ze tanden kreeg volgens mij. Poetsen ook maar maakt niet veel verschil. Ze is wel vaak verkouden en ademt door haar mond.. Dat kan er wellicht ook mee te maken hebben. Ook ik lees mee.. Erg benieuwd.

3 jaar geleden

Hier is het ook of verkoudheid of tandjes die doorkomen! Niet tegen te poetsen haha

3 jaar geleden

Ik dacht hier deze morgen hetzelfde!! En toen ik ging ruiken aan haar mondje lachte ze zich te pletter😁 Hier poetsen we ook gewoon goed de tandjes🤷‍♀️

3 jaar geleden

Mijn zoontje laat ons zijn tandjes niet poetsen.. hoe doen jullie dat? Afspoelen hoeft ook niet neem ik aan, toch?

3 jaar geleden

Hier hetzelfde. Soms stinkt het echt heel fel. Ma echt elke avond als ik hem ververs en nog een flesje geef denk ik echt iewww stinkbekkie... Vandaag na Kind en Gezin (Belgie) geweest en het kan zijn van bv. zijn maagje na een antibiotica kuur. Maar ik denk toch dat het te maken heeft met melk en vaste voeding. Morgen ga ik een elektrisch tandenborsteltje halen (bestaat voor babies). Hij vindt het trouwens ook heel leuk als ik zijn tandjes poets met zo een vingerborsteltje en als ik mijn eigen tanden poets wilt hij me soms ook helpen haha 🤓😇

3 jaar geleden

Reactie op Babyboy 🤰🏻

Mijn zoontje laat ons zijn tandjes niet poetsen.. hoe doen jullie dat? Afs ...
Hi, ik heb een siliconen vingerborsteltje van Jack&Jill en appel smaakje tandpasta van Brush Baby. Heb je zo iets al geprobeerd? Groetjes

3 jaar geleden

Dat wijst op een ontsteking toch? Kan een verkoudheid of iets zijn. Hoeft niks ergs te zijn maar ik heb altijd gehoord dat wanneer ze uit hun mond stinken er ergens iets van een ontstekingje zit!

3 jaar geleden

Hi, ik heb een siliconen vingerborsteltje van Jack&Jill en appel smaakj ...
Nee! Nog niet gedaan. Ik zal het eens gaan aanschaffen, dankjewel 😊

3 jaar geleden

Reactie op Babyboy 🤰🏻

Mijn zoontje laat ons zijn tandjes niet poetsen.. hoe doen jullie dat? Afs ...
De mijne zit braaf op het toilet en vind het gelukkig leuk en de tandpasta lekker. Wat je kan proberen is hem op de commode leggen. Aan de kant van zijn hoofd staan. Zodat hij verticaal voor je ligt. Dan wil hij naar je kijken en doet hij automatisch zijn mond open. Meestal laten ze het dan toe. Spoelen hoeft nog niet met baby/peuter tandpasta.