Ik weet het....
Stomme vragen bestaan eigenlijk niet...maar toch heb ik ze wel eens. Jullie ook ?
Nou hierckan je ze stellen en we beloven niet te lachen 😉
Lukt het jou om thuis te werken met je kinderen? Hoe regel je dat dan?
Mijn werk is flexibel en mijn man en ik wisselen elkaar af. Wij zijn ook verplicht aan het telewerken. Ik besef natuurlijk dat niet iedereen die luxe heeft.
Ik probeer het nog een keer. Misschien geen stomme vraag, maar ik vind het een vervelende vraag. Alsof dat een belangrijke graadmeter is.... Slaapt ze al door?
Ik denk alleen maar ze heeft haar hele leven nog om te kruipen etc. En zij doet weer andere dingen die leeftijdsgenootjes nog niet doen. Maar het voelt vaak wel alsof je je kind moet verdedigend omdat ze volgens 'de norm' (wat is die norm en wie heeft die bepaald?) Nog niet kruipt/zit/staat/loopt etc.
Zo herkenbaar. De focus mag wel meer liggen op wat ze wel kunnen en hoe lie ...
Inderdaad! Ik denk dat mensen bang zijn dat de focus dan naar hunzelf of hun kinderen gaat en wat die al dan niet kunnen. Ik denk dat ze zo eigen onzekerheden willen verbloemen
Ik heb nog een stomme vraag...
Ik moet vanmiddag ff fietsen (15/20 minuutjes naar ijmuiden, dus winderig en beetje fris)
Wat moet ik mn kleine meid op de fiets aan doen ? Toen t steeds zo koud was in april, deed ik haar berenpak aan, maar ben bang dat dat nu een beetje overdreven is...
Wat doen jullie met dit weer ?
Nee, voor ons is het al lastig om te beslissen welke jas we aantrekken. Laat staan voor je kind! Als het droog is denk ik met schoentjes, warme jas en misschien een sjaal wel oke