7 Reacties

3 jaar geleden

We geven allerlei soorten fruit. Gehalveerde druiven, mango etc. Ook komkommer, paprika krijgt ze als tussendoortje. De afgelopen weken krijgt ze ook krentjes en gedroogde abrikoos(staat bij de babyafdeling) een soepstengel doet het ook altijd goed. Als ontbijt een boterham met smeerkaas, kipfilet, jam, stroop, pindakaas oid

3 jaar geleden

Gedroogde pruim, Cracotte, mais finger, babykoekje. Qua fruit krijgt ze best veel, mandarijn, druif, peer, banaan, appel, mango, blauwe bessen. Komkommer en tomaat doen het altijd goed, Paprika is iets minder geliefd. Ontbijt is bij ons eerst drinken bij mij en dan nog wat brood, met pindakaas of kruidenkaas of appelstroop.

3 jaar geleden

Ontbijt boterham of banaan. Tussendoor kan alles. Ze eet zelfs een appel in zn geheel zonder schil. Druiven en bessen zijn hier favoriet. Daarna appel en banaan.

3 jaar geleden

Reactie op Sarahb

Ontbijt boterham of banaan. Tussendoor kan alles. Ze eet zelfs een appel in ...
Mijn dochtzr wil dit absoluut niet zelfs niet ik kleine stukjes

3 jaar geleden

Reactie op kikiidelhaye

Mijn dochtzr wil dit absoluut niet zelfs niet ik kleine stukjes
En als jullie hetzelfde samen eten? Wij hebben ons kind nooit gevoederd maar lieten haar zelf pakken, dus ze is niet anders gewoon, wat het wel gemakkelijker maakt denk ik.

3 jaar geleden

Reactie op Sarahb

En als jullie hetzelfde samen eten? Wij hebben ons kind nooit gevoederd maa ...
Ja we eten altijd samen maar het doet haar niets

3 jaar geleden

Reactie op kikiidelhaye

Ja we eten altijd samen maar het doet haar niets
Ik zou dan gewoon blijven aanbieden maar ook nog melk geven tot ze er zelf klaar voor is. Elk kind zn tempo.