Hi mama鈥檚 馃グ
Wij zijn al ruim 1,5 jaar bezig voor een tweede kindje. Helaas 2 miskramen verder. Nu voel ik me sinds een paar dagen met vlagen misselijk, een leeg maar tegelijkertijd ook een zwaar vol gevoel in mijn buik kan het niet plaatsen. Ik heb honger maar tegelijk ben ik ook misselijk. Ook heb ik pijn en jeuk aan mijn borsten, veel afscheiding en ben ik overdreven moe. Ook heb ik gigantisch veel last van mijn darmen. (Darm problemen, vermoeidheid, pijnlijke borsten en afscheiding herken ik uit mijn vorige zwangerschappen) de misselijkheid herken ik van de eerste miskraam. Ik heb een cyclus van 27 dagen en zit momenteel op dag 21. Vind het heel spannend en door alle teleurstellingen elke maand ben ik ook heel erg bang dat het deze maand weer niet gelukt is.. de ene keer voel ik hoop en de andere keer totaal geen hoop. Toevallig heb ik eind van de maand een echo staan ivm eerdere miskramen.
Zijn er al mama鈥檚 die inmiddels een tweede kindje hebben gekregen? En herkent iemand deze symptomen ook? Zo ja, bleek je achteraf zwanger te zijn?