37 Reacties
3 jaar geleden
Bij ons wilt hij er ook alleen maar op sabbelen zodra hij de tandenborstel ziet word hij wild van blijdschap 🤣. Echt poetsen is het niet. We doen nu sochtends en savonds en dan doe ik tegelijk mij tanden poetsen dat vind die zo leuk dat hij meer gefocust is op mijn mond als op die van hem zelf. Als ik de mijne dan ver open doe doet hij het automatisch ook Dan borstel ik bij hem er snel doorheen 🤷🏽♀️🤣
3 jaar geleden
Wij poetsen inmiddels met een elektrische tandenborstel, dat vind ze reuze interessant en laat ze ook toe.. plus als ze er alleen op wilt sabbelen worden de tanden alsnog gepoetst haha. Win win. Ook van smaak tandpasta moeten wisselen.
3 jaar geleden
Eerlijk, ik poets ze op deze leeftijd amper, net zoals destijds bij mijn dochter. Hij zou de tandpasta toch maar inslikken, lijkt me niet goed. Ik bouw het dus zeer gelijkelijk op, naar gelang het aantal tandjes. Nu met 8 poets ik zelden, en dat lijkt mij ok.
3 jaar geleden
We poetsen bij onze dochter vanaf haar eerste tandje met een elektrische tandenborstel op de zachtste stand.. dat is ze nu gewend dus kunnen alle 14 tandjes goed poetsen nu (21-04-2020)
2 jaar geleden
Reactie op Babyjdv
Hier is tandenpoetsen ook al een poosje geen succes meer. Onder mogen we we ...
Hier precies hetzelfde.. lastig is het !
2 jaar geleden
Reactie op Hildje
Ik ben ook wel benieuwd naar de electrische tandenborstel
Wij gebruiken al sinds onze dochter tandjes krijgt deze en vindt het nog steeds reuze interessant!
2 jaar geleden
Je mag ook met de oral b je kindje zijn/haar tandjes poetsen, hoef je dus geen speciale borstel voor te kopen
2 jaar geleden
Hier is het met vlagen of het goed gaat of niet. We zetten sinds een tijdje een liedje op. Joki Tandenpoetslied. Gaat af als hij niet meer wil poetsen of tandenborstel weggooit. Soms pakt ie de tandenborstel dan terug soms niet. Soms mag ik helpen, soms doet is een mond nog niet open. De tandpasta zelf zuigt ie zelfs graag uit de tube 🤦 Hij vindt het ook erg interessant als ik dan ook men tandjes poets. Tegenwoordig pakt hij wel graag ze tandborstel met tandpasta vast, soms wel elke keer op de verzorgingstafel. Maar niet dat hij zelf altijd poetst. Meer knabbelen en zuigen.
2 jaar geleden
Wij hebben dus dit nu besteld https://www.amazon.nl/CaiTang-U-vormige-tandenborstel-siliconen-handmatige/dp/B09K5JMFB1/ref=asc_df_B09K5JMFB1/?tag=nlshogostdde-21&linkCode=df0&hvadid=572518907171&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=6706986316531713542&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9103358&hvtargid=pla-1595763806350&psc=1 en sinds dien 0,0 strijd meer, werkt zo goed!!