11 Reacties

6 jaar geleden
Bij mij waren ze ook te hoog en bleek een blaasontsteking te zijn ! Gaf me ook wel hevige pijn! Ik duim x

6 jaar geleden
Blaasontsteking is veel voorkomende kwaal, kan vervelend zijn maar goed blijven drinken hoe meer hoe beter.

6 jaar geleden
Bij mij zijn ze ook de hele tijd te hoog, elke keer dat ik urine in moet leveren om te controleren op uitdroging, moet het weer op kweek. Echter komt er nooit iets uit qua ontsteking oid.

6 jaar geleden
Bij mij ook blaasontsteking.
Antibiotica heb ik gehad, nu probeer ik gewoon veel water (met verse citroen) en cranberrysap te drinken. Gaat gelukkig beter, maar blijft een gevoelig punt. Ook omdat ik de blaasontsteking klachten minder goed herken nu ik zwanger ben (ik denk door die losse banden 😝)

6 jaar geleden
Zelfde verhaal hier blaasontstekingen kom heel veel voor tydens zwangerschappen zeiden ze tegen mij bij mij ging het vanzelf weer over na een week ook wel 1 nacht spoed gelegen

6 jaar geleden
Mag je dan gewoon een antibiotica kuur als je zwanger bent? Of zeggen de dokteren dan gewoon goed drinken..

6 jaar geleden
Reactie op vlinder009
Mag je dan gewoon een antibiotica kuur als je zwanger bent? Of zeggen de do ...
Je mag gewoon nitrofurantoine bij blaasontsteking tijdens de zwangerschap. Er zijn meer antibiotica die mogen tijdens de zwangerschap, maar de nitrofurantoine wordt meestal bij blaasontsteking gegeven.

6 jaar geleden
Ivm chronische blaasontsteking heb ik een onderhoudskuur nitro, deze mag ik de eerste 2 trimesters gewoon doorgebruiken zonder dat het kwaad kan.
Als je een ontsteking niet behandeld kan dat meer kwaad dan wel antibiotica gebruiken.

6 jaar geleden
Bij mij onlangs op kweek gezet en helaas blijk ik drager van de groep B Streptokokken. Dat kan tijdens de bevalling worden overgedragen aan je kindje en kan gevaarlijk zijn. Omdat mijn klachten nu weg zijn heb ik geen antibioticakuur gekregen, omdat zo'n kuur voor je kindje niet goed zou zijn, hoe minder AB hoe beter