26 Reacties

5 jaar geleden

Ip is dat 33 graden. Echter kan het verschillen per baby. Een paar weken terug hebben wij ons zoontje het zwembad van mijn ouders ingenomen. Die was toen rond de 28graden.

5 jaar geleden

Ik heb altijd begrepen dat tot 12 weken het niet kouder dan lichaamstemperatuur mag zijn. Ik woon in Curaçao maar heb ik het water iets kouder laten worden, dan komt er een bibberlip in dit tropisch klimaat 😅

5 jaar geleden

Bedankt. Doe ik het rond 33 graden. Ze is 17 weken.

5 jaar geleden

Bij babyzwemmen is het water 33 graden..maar ik voel gewoon met mijn elleboog of het water lauwwarm is.

5 jaar geleden

Hier was hij vandaag 30 graden, ze vond het niet heel warm geloof ik, maar ook niet zo koud dat ze moest huilen, deed ze bij 28 graden wel...

5 jaar geleden

33 graden was heerlijk! Ze genoot er echt van. Ze hging ook helemaal schaterlachen 🥰

5 jaar geleden

33 graden was heerlijk! Ze genoot er echt van. Ze hging ook helemaal schate ...
Dat setje van de Hema is zo leuk! Ik heb het badpakje in de uitverkoop gekocht! Maatje zomer 2021 😂

5 jaar geleden

Reactie op LenteKind84

Dat setje van de Hema is zo leuk! Ik heb het badpakje in de uitverkoop geko ...
Haha ik heb deze ook!! Maar dan dat uv pakje met mouwtjes en pijpjes

5 jaar geleden

Wij hebben het setje als kraamcadeau gehad. Precies goed op maat 😄

5 jaar geleden

Wij hebben het setje als kraamcadeau gehad. Precies goed op maat 😄
Waar heb je die fantastische zonnebril vandaan?😁

5 jaar geleden

Reactie op Jomata

Waar heb je die fantastische zonnebril vandaan?😁
Primark

5 jaar geleden

Wat leuk! Waar kun je zo een ring/ band kopen?

5 jaar geleden

Reactie op Fumei

Ip is dat 33 graden. Echter kan het verschillen per baby. Een paar weken te ...
Ik zie dar deze band voor 6-12 maanden is. Kan het ook voor 3.5 maand? Of is je kindje 6 maanden?

5 jaar geleden

Voelen aan de binnenkant van de pols of met je elleboog. De warmte mag niet “pikken”.... Dan is het altijd goed 😊

5 jaar geleden

Wij hebben baby (4mnd) de afgelopen dagen meegenomen in buiten zwembad van ongeveer 28/29 graden. Iets fris maar ging prima, zeker omdat de buitentemperatuur zo hoof was dat hij wel weer opwarmen kon.

5 jaar geleden

Reactie op Babyboy 🤰🏻

Ik zie dar deze band voor 6-12 maanden is. Kan het ook voor 3.5 maand? Of i ...
Je hebt ze ook vanaf 3 maanden !

5 jaar geleden

Reactie op Babyboy 🤰🏻

Ik zie dar deze band voor 6-12 maanden is. Kan het ook voor 3.5 maand? Of i ...
Onze dochter is 15 weken en heeft er van de week ook in gelegen, ze vond het best chill volgens mij. Wel erbij blijven en even ondersteunen bij de billen.

5 jaar geleden

Waar heb je die nek zwemband vandaan? Ik krijg er maar geen gevonden. Die ik via Amazon besteld had is helaas nooit aangekomen...

5 jaar geleden

Reactie op Liebeideoot

Waar heb je die nek zwemband vandaan? Ik krijg er maar geen gevonden. Die i ...
Ik heb hem via marktplaats gevonden. Ik kon ze ook nergens vinden. Bol.com verkocht ze een poos, maar voor een belachelijke prijs. En Ali, maar ja, tegen de tijd dat je hem hebt, kan je kind een kerstmuts op. 🤣 Poosje terug deed iemand een oproep op Facebook (zo'n verkoop hoekje) voor zo'n band en kreeg er meerdere reacties op. Dus is misschien ook een idee? Als je in de buurt woont mag je hem ook wel lenen

5 jaar geleden

Goede vraag... ik voel altijd met de elleboog of het water een beetje rond huidtemperatuur zit!