4 Reacties

2 jaar geleden

Jaaaaaa hier ook. Echt super zindelijk, al maanden, kon het ook al even ophouden als we bij de winkels waren en het even duurde. Gister 3 natte broeken. 🤷‍♀️🤦‍♀️ vandaag opnieuw begonnen met stickers plakken, potje in de woonkamer (stond in het toilet) zo frustrerend. Hier net hele drukke weken gehad en waterpokken dus dat is denk ik de reden hier. Minder aandacht voor het plassen speelt denk ik ook mee. Werden makkelijk omdat hij het zelf kon. Ze gooien dan de komt in de krib en nemen zelf de regie weer in eigen handen. Gaan maar gewoon weer van voor af aan beginnen. Geduld, het komt vanzelf wel weer goed. 💪 maar wat frustrerend zeg!

2 jaar geleden

Gewoon doorgaan, gaat wel weer over. Misschien is het de kou, vermoeidheid. Of gewoon een beetje laks geworden. In t begin zat je er waarschijnlijk ook wat beter bovenop. En ze zal zelf misschien niet meer zo over nadenken

2 jaar geleden

Gewoon doorgaan met op de wc zetten om de zoveel tijd. Voordat ze het in haar broek doet. Bij ons ging de kleine ook eerst supergoed naar de wc daarna iets minder. Nu weer doorgezet met hem. Ik vertel hem altijd als hij in zn broek doet dan is hij een kleine baby. Hij is een grote jongen en hoort te poepen en plassen zoals grote mensen zoals mama en papa en dat begrijpt hij.

2 jaar geleden

Reactie op Romi

Gewoon doorgaan met op de wc zetten om de zoveel tijd. Voordat ze het in ha ...
Ah nee, zeg je dat? Dat vind ik wel zielig. Hij doet t niet expres toch ?