23 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op CindyHe
Maxi cosi axissfix. 360 graden draaien met isofix. Vanaf 4 maanden.
Jip hebben wij ook
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op CindyHe
Maxi cosi axissfix. 360 graden draaien met isofix. Vanaf 4 maanden.
Deze hebben wij ook. En in de andere auto de axissfix plus, die is vanaf de geboorte te gebruiken zelfs.
5 jaar geleden
Hoe doen jullie dat met wandelen als je op pad gaat? Maxicosy meenemen of de reiswieg/zitgedeelte van de kinderwagen gebruiken?
5 jaar geleden
Hoe doen jullie dat met wandelen als je op pad gaat? Maxicosy meenemen of d ...
Voor kleine stukjes of een snelle boodschap gebruik ik de maxicosi. Als ik echt ga wandelen of langer op pad ben gebruiken we het zitgedeelte van de wagen.
5 jaar geleden
Wij gaan de maxi cosi assixfix kopen. Veel vergeleken bij de consumentenbond en over deze hadden we toch het beste gevoel!
5 jaar geleden
Reactie op Nootje2020
Wij gaan de maxi cosi assixfix kopen. Veel vergeleken bij de consumentenbon ...
Heb je hem ook al eens getest? Ik gisteren in de winkel maar bij het draaien zat de hand van mijn partner "klem". Echt niet fijn.. hadden we bij alle andere stoeltjes niet.
Wij wilden toen voor een Nuna gaan maar zoonlief zat echt veel beter in de jolie i size 360.
Ik zou gewoon naar een winkel gaan en je kindje overal in zetten. Wij waren bij babypark en kregen echt heel goed advies
5 jaar geleden
Reactie op Maud1984
Heb je hem ook al eens getest? Ik gisteren in de winkel maar bij het draaie ...
Oh dat is niks nee! Testen gaan we toevallig morgen doen, bij Babypark ha! Ben benieuwd. Had eerst ook de joie 360 op mijn lijstje maar die kreeg een vrij laag cijfer qua veiligheid van de consumentenbond... maar we gaan wel even ervaren hoe het zit!
5 jaar geleden
Reactie op Nootje2020
Oh dat is niks nee! Testen gaan we toevallig morgen doen, bij Babypark ha! ...
Zie dat ie bij de ANWB wel supergoed uit de test komt trouwens馃槷 Misschien haal ik stoeltjes door elkaar, tis ook zo'n oerwoud馃槀