5 Reacties

2 jaar geleden

Hee hee, aah wat super vervelend voor haar (&jullie). Ons zoontje heeft vorige week zijn onderbeen op 3 plekken gebroken, gelukkig heeft hij gisteren al loopgips gekregen (dit hadden wij nog niet verwacht). Hij durft er alleen nog niet mee te lopen😅. De nachten zijn hier dramatisch dus hij heeft overdag een kort lontje + de frustraties dat hij niks kan, het is hier dus op het moment niet echt gezellig😵‍💫. Hij speelt hier veel met duplo en verder eigenlijk elke 10 minuten wat anders. Ik ben de hele dag met hem aan het slepen.. Verder eigenlijk geen tips, sorryyyy🙈. Veel succes daar!!

2 jaar geleden

Vermoeiend hè? Jeetje, op drie plaatsen, arm ventje! Gelukkig slaapt ons meisje nog zonder ptoblemen (is aan het afkloppen). Logisch dat hij angstig is, gewoon zijn tempo volgen zonder te forceren denk ik. Hoop stiekem ook op loopgips, maar arts had het daar niet over... Jullie ook succes! Hoop dat hij snel weer vertrouwen in zijn beentje krijgt!

2 jaar geleden

Reactie op Irene94

Hee hee, aah wat super vervelend voor haar (&jullie). Ons zoontje heeft ...
Oef, hier nu ook slechter slapen (vroeg wakker) en ik vermoed daarbij een blaasontsteking. Vanmiddag weer even naar de huisarts... Hoe is het daar?

2 jaar geleden

Reactie op Milagro

Oef, hier nu ook slechter slapen (vroeg wakker) en ik vermoed daarbij een b ...
Och sneu.... hier gaat het overdag wat beter. Hij kan zijn energie weer wat meer kwijt. Het slapen is nog matig, wel al beter hoor. We hebben het idee dat hij bang is (weer zo'n fase?🤪)... Wanneer moeten jullie weer voor controle?

2 jaar geleden

Reactie op Irene94

Och sneu.... hier gaat het overdag wat beter. Hij kan zijn energie weer wat ...
Fijn om te horen dat het beter gaat. Donderdag moeten we naar het ziekenhuis en krijgt ze nieuw gips (nu heeft ze nog een halfgips om). Arts heeft vorige week donderdag de röntgenfoto's beoordeeld en zei toen dat ze met met nieuwe gips straks ook niet kan/mag lopen (maar ook dat die kleintjes niet goed tegen te houden zijn). Dus hebben nog paar taaie weekjes voor de boeg vrees ik...