8 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg , wij gaan over 3 weekjes vliegen . Maar zie enorm op tegen de vlucht.

3 jaar geleden

Wij hadden als tip gekregen: Flesjes mee voor het opstijgen en landen, ivm druk op de oren, werkte super, heenweg viel ze gelijk in slaap. Toen ze geen flesje wilde hadden we voor t landen rozijntjes zodat ook de oortjes open blijven. Verder was t handig dat we wat filmpjes hadden gedownload op de telefoon, voor wat afleiding zo af en toe....

3 jaar geleden

Ben benieuwd naar de tips ik volg 🤣 nog 1,5 week te gaan en ben benieuwd hoe het zal verlopen. Jk denk dat af en toe naar de wc gaan om een stukje te lopen en even bezig te zijn ook werkt, beetje mensen kijken, even wild doen in de wc 🤣 ( hij vind handen wassen bv heel leuk en zelf afdrogen enz) voor je weer op je stoel zit ben je ook weer verder, toch een leuk filmpje ( misschien jets waar hij kan mee doen oren neus ogen aanwijzen bv), snacks, speelgoed die hij nog niet eerder gezien heeft, liedjes zingen, mensen kijken, zag iets voorbij komen met een beter en daar ringetjes aanrijgen bv zorgt voor concentratie. Verder ben ik ook erg benieuwd. Wij hebben een vlucht van 7 uur hoop dat hij er het grootste gedeelte van slaapt 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Emanuel.K

Ben benieuwd naar de tips ik volg 🤣 nog 1,5 week te gaan en ben benieuwd h ...
Oeii, 7 uurtjes. Ik wens je heel veel succes 💕 Tip van mij; schaam je helemaal niet als de kleine huilt. Hij is de belangrijkste 😆

3 jaar geleden

Reactie op frx

Oeii, 7 uurtjes. Ik wens je heel veel succes 💕 Tip van mij; schaam je hele ...
En blijf van de raam weg!

3 jaar geleden

Reactie op Essie1234

Wij hadden als tip gekregen: Flesjes mee voor het opstijgen en landen, ivm ...
Ja, meer dan dit kan ik ook niet op komen eigenlijk. Dankjewel 💓

3 jaar geleden

In september vorig jaar was de eerste vliegreis met mijn dochtertje naar Barcelona, toen 4 maanden. Nu gaan we over 3 weken naar Curaçao, IK HOUD MIJN HART VAST!🙄 Ook van die ongunstige vliegtijden en enorm tijdsverschil. Een ding is zeker, ergere vlucht dan we tzt gingen emigreren naar Curaçao met onze Siamese kat en elke keer ontsnapte uit het reismandje en door vliegtuig liep te janken zal het niet worden🤣 Tips: Heel veel eten en drinken Heel veel speelgoed en boekjes Filmpjes op iPad/telefoon Drinken voor opstijgen en landen. Schijnt wel vanaf bepaalde leeftijd pas pijn te kunnen geven. Maar baat het niet dan schaadt het niet. Draagzak Speen Knuffel Buggy Des noods zetpil geven als alle hens aan dek is, worden ze rustig van. Zelf rustig zijn. Stewardess aangeven dat je het spannend vinden, zij kunnen je goed helpen.

3 jaar geleden

Eerste x vliegen was gewoon heel eng voor mijn dochtertje. De terug vlucht was ontzettend leuk! Ze heeft de gehele vlucht gelachen en uit de raam gekeken. Eerste keer gewoon volhouden! Xx