26 Reacties
3 jaar geleden
Tijger slaapt, dikkie dik flapjes boek, knuffel me klein konijntje (met 2 stoffen poten waar je vingers in moeten, mijn dochter krijgt met haar verjaardag slaap lekker woezel en pip dan moet je lampjes uitblazen
3 jaar geleden
Onze kleine was/is enorme fan van de foam baby boekjes van Dick Bruna! 😍
Hij heeft de Dieren versie helemaal verslonden; kwijlen, bijten, trekken, bladzijden heen en weer flapperen, bladzijden omslaan, gooien ermee - er is nu bijna niks meer van over 😂
Het is het enige soort boekjes dat ik ken dat foam tussen de bladzijden heeft zitten wat omslaan, beetpakken en bijten zoveel fijner maakt 😊
Je hebt 2 varianten: Spelen en Dieren. Die van Dieren is helaas wel moeilijk of prijzig om aan te komen, wel heeft Bol.com ze beide nog.
https://www.bol.com/nl/p/foamboekje-spelen/9200000022091715/?bltg=itm_event%3Dclick%26mmt_id%3DYEk6x-EupJ6J-JVFZBAH0wAABv4%26slt_type%3Drecommendations%26pg_nm%3Dpdp%26slt_id%3Dprd_reco%26slt_nm%3Dproduct_recommendations%26slt_pos%3DC1%26slt_owner%3Dccs%26itm_type%3Dproduct%26itm_lp%3D1%26itm_id%3D9200000022091715&bltgh=ugQTpgx1RFSLOcuzElJOXg.2_7_8.9.ProductImage
3 jaar geleden
Hier zijn het vooral geluidenboekjes of "kiekeboe" boekjes (zo diertjes die verstopt zitten achter de flapjes). Hij trekt die flapjes dan aan de kant. Voelboekjes ..
Ik het kruidvat (België) lagen laatst heel wat geluidenboekjes heb er toen een aantal meegenomen. En van Clavis babyboekjes. Hij speelt er meestal ook maar wat mee, maar s avonds als hij bij ons zit kan ik het wel al wat "voorlezen". Vaak vertel ik dan zelf heel kort een zinnetje en dan het geluidje, voelen of flapjes.