16 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben hier de munchkin rietjes beker.. hier was het in begin ook dat die kletsnat was. Maar na een dag of 2 a 3 had die wel door om wat rustiger te drinken.

3 jaar geleden

Wij zijn hier heel erg tevreden mee

3 jaar geleden

Hier enorm fan van de tommie tippee drinkbekers! In het begin een kleinere gehad (150ml) en nu de grotere besteld (240ml) ook erg veel goeie recensies over te lezen op bol.com.

3 jaar geleden

Je hebt ook verschillende diktes per rietje en merk. Avent heeft eentje voor 6m+ geloof ik (kan ook 9m+ zijn). Dat rietje is dus kleiner. Mijn dochter drinkt ook nergens anders uit!

3 jaar geleden

Wij hebben een rietjesbeker van done by deer, ons zoontje drinkt hier erg graag uit! Hadden ook al verschillende bekers geprobeerd maar deze vinden wij het fijnste.

3 jaar geleden

Wij hebben die van Avent. Eerste weken continu verslikken en alles laten lopen, maar nu begrijpt hij het heel goed. Blijven oefenen 😊

3 jaar geleden

Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen dat jullie kindjes snappen dat ze moeten zuigen aan het rietje? Mijn zoontje gauwt er alleen op en krijgt er dus geen drinken uit 🙈

3 jaar geleden

Wij hebben een rietjes beker van de hema! Die pakt ze zelf vast en drinkt er met gemak uit, niet eens zo duur en heeft al meerdere gooipogingen overleefd 😂

3 jaar geleden

Reactie op Paige

Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen dat jullie kindjes snappen dat z ...
Dat deed m'n dochtertje ook maar na vaak aanbieden, voordoen en laten ontdekken begon ze te drinken. Zou het misschien voordoen?

3 jaar geleden

Reactie op Paige

Ik heb ooit gelezen dat dit kan gebeuren als je pas laat met rietje begint omdat de zuigreflex afgenomen is. Je kan proberen of voordoen helpt. Baby’s imiteren je graag.

3 jaar geleden

Reactie op Paige

Wij hebben het echt een aantal keer spelender wijs voor gedaan. Eerste paar keren was het ook veel bijten, doet hij nu nog af en toe. Haha Wij gebruiken hier de munchkin rietjes beker, deze super fijn. Onze kleine die spuugt trouwens elke keer expres een beetje water er naast na het drinken, want hij kan namelijk heel goed drinken zonder te morsen. 🙈. Wellicht een aantal van de hier genoemde drinkbekers proberen en veel laten oefenen denk ik. Misschien geen rietjes beker maar een tuitjes beker? Weet niet of je dat al geprobeerd hebt?

3 jaar geleden

Bedankt lieve mensen voor de vele tips! Dan gaan we zekers door blijven oefenen en misschien werd deze mama ook wat te ongeduldig🙈

3 jaar geleden

Je kan er ook voor kiezen om zeiknatte kleding te voorkomen het drinken te geven op het moment dat ze een slab om heeft. Je hebt van die siliconen slabben met een opvangbakje. En verder gewoon blijven proberen. Het is even leren om het zuigen te combineren met slikken.

3 jaar geleden

Hier ook de munchkin... toen ik deze voorzette begon ze meteen te drinken alsof ze nooit anders gedaan heeft... wel soms ook nat doordat ze het eruit laat lopen. Maar meestal gaat het heel goed. Oefenen oefenen oefenen denk ik...

3 jaar geleden

Reactie op Paige

Hij dronk eerst alleen uit een knijpfruitje omdat hij een beker niet snapte. Toen leerde hij hoe hij moest zuigen, toen overgestapt op de fles van avent met een dikker rietje. Ineens had hij het door!

3 jaar geleden

Hier munchkin en Wibra. Bevallen beide prima!