37 Reacties

3 jaar geleden

Gewoon lekker normale yoghurt. Mijn oudste van bijna 4 wil niet anders. Toen ze haar eerste toetjes kreeg had ik van die echte baby toetjes gekocht. Stuiterend kind iedere avond. Bleek er per toetje 8grm (Is ong een eetlepen) super in te zitten! Sindsdien gewone normale yoghurt en hier is ze helemaal gek op. Bij mijn tweeling van 9 maanden ben ik het langzaam aan het introduceren, maar dat heeft meer met de koemelkallergie te maken.

3 jaar geleden

Super is uiteraard suiker

3 jaar geleden

Vandaag een beetje magere yoghurt met knijpfruit gedaan. Was een groot succes

3 jaar geleden

Matthias eet griekse yoghurt als tussendoortje. Wanneer we de laatste fles gaan afbouwen gaan we dit (of kwark of gewone yoghurt) als toetje geven.

3 jaar geleden

Hier ook magere yoghurt, zonder toevoegingen. Ze vindt het echt heerlijk! Zuurder fruit (sinaasappel en mandarijn) ook. Komt vast omdat ik tijdens de zwangerschap ook dagelijks yoghurt at en wekelijks meerdere keren citrusfruit. Is echt genieten als ze lekker de yoghurt weghapt. Mondje gaat na doorslikken meteen weer open, net een jong vogeltje 🤭

3 jaar geleden

Wij hebben deze thuis! Ze smult ervan, echt heerlijk!

3 jaar geleden

Hier een beetje Griekse yoghurt met banaan erdoorheen.. ze eet heel slecht fruit dus dat is een win win situatie 😁

3 jaar geleden

Griekse yoghurt of halfvolle yoghurt.

3 jaar geleden

Hoeveel ml yoghurt geven jullie ongeveer?

3 jaar geleden

Ik volg even mee. Geven nog geen toetje omdat hij vroeg naar bed gaat en zn fles dicht op zn eten zit. Maar ik denk ook aan Griekse yoghurt. Eet hij soms ook door zn fruit 's ochtends. Hij vindt het heerlijk.

3 jaar geleden

Reactie op Pamelaseerste

Ik volg even mee. Geven nog geen toetje omdat hij vroeg naar bed gaat en zn ...
Wij geven warme maaltijd in 17 uur en de fles van een uurtje later. We geven een maar een paar hapjes yoghurt hoor, het is, maar een bodempje in een klein schaaltje. De hoofdbron van melk moet voor kleintjes nog steeds bv of kv zijn namelijk.

3 jaar geleden

Niet elke dag een toetje maar als we het geven dan Griekse yoghurt, soms met een scheutje diksap erdoorheen. Knijpfruit. Of paar hapjes dubbelvla mmmm ;)

3 jaar geleden

Ik geef gewoon van die mini danoontjes vind ze heeeerlijk. Is geloof ik 50ml dus niet heel veel. Geef het niet elke dag 2/3x in de week ongeveer.

3 jaar geleden

Griekse yoghurt naturel vind ze erg lekker! Ik geef t niet elke dag

3 jaar geleden

Wij geven onze dochter gewoon de kleine danoontjes 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Shmije

Ik geef gewoon van die mini danoontjes vind ze heeeerlijk. Is geloof ik 50m ...
Bedoel je die in de koeling?

3 jaar geleden

Reactie op KayleighLehmann

Wij hebben deze thuis! Ze smult ervan, echt heerlijk!
Wel echte suikerbommen! Ik geef mijn zoontje halfvolle vanille yoghurt of gewone yoghurt 2x per week

3 jaar geleden

Hier toetjes van Nestlé, of optimel kwark vindt hij heerlijk. Hij krijgt elke dag na zijn groentehap een half toetje en hij vindt het heerlijk.

3 jaar geleden

Wij geven na het eten meestal nog wat volle yoghurt met een druppel vanillevla erdoorheen. Vindt ze heerlijk!

3 jaar geleden

Hier wordt dat straks inderdaad ook een zoektocht aangezien ons mannetje een koemelkallergie heeft! 😳🤭 Nu krijgt ie als toetje 90cc+3 Nutrilon Pepti, maar ja... straks iets op basis van soja misschien? 🤷🏼‍♀️