10 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoontje dus dit plots ook veel zijn tong uit steken. Hij is 6maand een half. Vraag het me ook af of het met tandjes gepaard zijn.

3 jaar geleden

Wat grappig om te lezen! Mijn kleine is morgen 6 maanden en steekt ook continu haar tong uit. Niet over na gedacht dat dit wel eens met tandjes te maken kan hebben. Ik ben benieuwd wat anderen zeggen. Ik volg!

VRIEND

3 jaar geleden

Ben ook benieuwd. Mijn zoontje is ineens begonnen met zijn tong te "golven" tegen zijn onderlip aan terwijl hij zijn mond wijd open doet. Ziet er heel gek uit trouwens 😂

3 jaar geleden

yessss! Zeker weten tandjes, had onze kleine ook. Als babys last hebben van hun tandvlees, amandelen en te kort aan ijzer steken ze hun tong uit. Onze kleine deed heel vaak duwen met de tong tegen de tandvlees. Rond 6 maanden krijgen de meeste babys hun eerste tandje.

3 jaar geleden

Ik snap niet wat je bedoeld.😆

3 jaar geleden

Jaaaa😆 hier met 5maand tandjes.

3 jaar geleden

Die van mij maakt nu ineens continu van die vis-op-het-droge happende mondjes. Mega grappig wel 😂

3 jaar geleden

Hier ook een tong uitstekertje. Had het nog niet gelinkt aan tandjes, omdat ze er ook grappige geluidjes bij maakt dacht ik dat dit gewoon iets nieuws was wat ze ontdekt had. Maar ze heeft wel veel last van doorkomende tandjes volgens mij: hangerig, bijterig, af en aan rode wangetjes, enorme hoeveelheden kwijl (dus driftig met vaseline in de weer), moeilijker slapen overdag... Hoop dat haar tandjes beetje voortmaken, zodra de eerste puntjes door zijn is de druk er in ieder geval vanaf. Mag hopen dat het niet bij elk tandje zo'n 'feest' wordt! 🙈🤭

3 jaar geleden

Hier nog zo eentje

één maand geleden

Dit is een topic van 3 jaar terug zie ik, maar heb het even zitten lezen. Hier ook 1 die de hele dag de tong uit de mond steekt