87 Reacties
3 jaar geleden
Hierin komt een kleine bellenblaas (€1,50 voor 8 bij HEMA), een doosje rozijntjes en zo’n uitdeelboekje van Nijntje. Wel wat duur, voor een eerste verjaardag vind ik het prima maar hierna doen we goedkoper hoor.
3 jaar geleden
Dit zijn de bellenblaasjes en de nijntje sjablonen zijn geprint in zwart wit en zelf ingekleurd. De bellenblaas is dezelfde kleur als Nijntjes shirt in elk zakje.
3 jaar geleden
Ik had het bij ons in de creche nagevraagf aangezien ellie de 14de april verjaard. Ze zeiden dat bij hen niet de gewoonte is om uit te delen. En iets voor de groep hoefde ook niet zeiden ze. Ze geven gewoon een minifeestje in hun groep.
3 jaar geleden
Reactie op Jnw
Ik doe geen traktatie. Zo kleintjes beseffen dat echt nog niet. Ik haal een ...
Oké. Prima dat jij dat niet doet. Eerste verjaardag krijgt een kleine ook niks van mee, maar wel leuk om te vieren. Vandaar dat ik benieuwd ben naar ideeën van andere ouders die wél gaan trakteren😃.
3 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Matthias trakteert morgen Nijntje uitdeelboekjes en bellenblaas.
Hahaha wat leuk, dezelfde traktatie 😂😂
3 jaar geleden
Bij onze oudste hebben we een lekkere bak fruit meegegeven zodat ze dat met zn allen konden eten. Op deze leeftijd zijn wij zelf nog niet van de extraatjes behalve fruit of soepstengel dus wilden we ook niet dingen als rozijntjes of iets dergelijks geven aan andere kindjes.
3 jaar geleden
Ik heb vorige week knijpfruit uit laten delen. Op het knijpfruit plaatje van Bing uitgeprint op een blaadje en erop geplakt met hoera Aiden 1 jaar. Gezond en ze kunnen het gelijk gebruiken op de opvang.
Bij onze opvang mogen ze niks mee naar huis nemen
3 jaar geleden
Reactie op Tess_90
Grappig om te lezen dat elk KDV een eigen voedingsbeleid heeft :).
Ja idd. Vond het zelf niet zo leuk, maar goed heb mij er maar aan gehouden 🙈 wilde een tasje maken met wat dingetjes erin.
3 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Mag ik vragen waar of je hoe je de naam kaartjes vandaan hebt 😁
3 jaar geleden
Reactie op itsxclaudia
Mag ik vragen waar of je hoe je de naam kaartjes vandaan hebt 😁
Zijn labeltjes van de Hema waar ik zelf op geschreven heb.
VRIEND
3 jaar geleden
Reactie op Leonore1985
Wij hebben ook deze uitdeelboekjes, en achterop een gele sticker met een smiley (laten maken) met tekst.