22 Reacties
3 jaar geleden
Ik lees mee, zit op dit moment te twijfelen tussen een Try bike Steel of Wood of een 4-in-1 Bandits and Angels. De laatste is een stuk goedkoper, maar lees dat kindjes regelmatig met hun voetjes tegen het achteras komen en het daardoor niet een heel fijn fietsje is.
3 jaar geleden
Hier is de ervaring van mijn partner met zijn zoons dat het heel kort leuk is, maar zodra de het onder de knie hebben ze steeds hun hakken stoten. Een tweewieler is daarom vaak leuker.
3 jaar geleden
Onze dochter krijgt een wishbonebike voor jaar verjaardag. Onze neefjes zijn nu 3 en 5 en vinden dit nog steeds leuk.
3 jaar geleden
Wij hebben die van veloretti gekocht voor z’n eerste verjaardag (12 maart ) maar konden niet wachten met geven dus hij speelt er nu al mee 🤣 hij duwt hem nu vooruit haha komt nog niet met z’n beetjes bij de grond maar als we hem erop zetten en vooruit duwen vind hij het wel leuk. Denk rond 1,5 dat hij er makkelijk op kan en is idd naar 2 wieler om te bouwen
3 jaar geleden
Hier geen ervaring maar ik heb er ook over getwijfeld! Uiteindelijk voor de Pukylino gegaan vw dat hier ook wat kleinere/jongere kinderen op kunnen en aangeraden wordt door fysiotherapeuten. Deze trybike kan altijd ook nog een jaar later gegeven worden? Vind het zonde als mn dochter alsnog een half jaar moet wachten terwijl ze al loopt...
3 jaar geleden
Reactie op Tjitsv
Maar je kunt ze toch ombouwen naar een tweewieler?
Oh dat weet ik niet! Hij had van een ander merk en die had gewoon 3 wielen.
3 jaar geleden
Iemand al ervaring met dit alternatief van de prenatal: https://www.prenatal.nl/speelgoed-en-cadeau/houten-speelgoed/prenatal-houten-loopfiets-4-in-1-4547322.html/?utm_source=google&utm_medium=shopping&utm_campaign=surfaces&utm_content=gratis_google_shopping_clicks&gclid=Cj0KCQiAvvKBBhCXARIsACTePW-teOR2q6rw6BYaEUAK0GMcKsnPsc4yQvqanhMhIpjEyuKdWzXpbBsaAjwLEALw_wcB
3 jaar geleden
Ik zit zelf te twijfelen tussen de tricycle van Veloretti en de trybike. Ik vind zelf die van Veloretti mooier. Echter ik las ergens dat de tricycle wat hoger is en ze er daarom pas na 1,5 jaar mee zouden kunnen fietsen. Ook las ik dat de as wat minder ver naar achteren ligt dan bij de trybike, waardoor ze er wat sneller met hun hakken onder komen. Is er toevallig iemand die weet hoe dit zit / of dit klopt? Die misschien zowel die van Veloretti als de Trybike heeft. Wanneer ze er eerder op kunnen, dan ga ik namelijk toch voor de trybike