8 Reacties

3 jaar geleden

Ik geef dan fruithapje 🙂

VRIEND

3 jaar geleden

Beetje yoghurt, maisvinger, babykoekje, komkommertje. Zulke dingen

3 jaar geleden

Ik geef 2 mini/babyrijstwafeltjes, OF doosje rozijntjes of doosje abrikoosjes. Of baby koekje van bolletje in de middag. En water. In de ochtend fruit. Fruit is direct haar ontbijt naast bortsvoeding. Bijvoorbeeld 10 blauwe bessen en kwart banaan. Lunch: 1 boterham. Diner: eet met ons alles mee en ik kook zonder zout.

3 jaar geleden

Reactie op Debora-25

Ik geef 2 mini/babyrijstwafeltjes, OF doosje rozijntjes of doosje abrikoos ...
Mag ik vragen waar je die doosjes abrikoosjes koopt? Hier krijgt ze of een baby koekje, rozijntjes, stukje eierkoek, soepstengel, rijstwafeltjes, maisvingers.. zoiets 😋

3 jaar geleden

Reactie op itsxclaudia

Mag ik vragen waar je die doosjes abrikoosjes koopt? Hier krijgt ze of ee ...
Ik had ze gekregen. Abrikoosjes meer in trek als rozijntjes. Zitten ook in van die kleine doosjes. Gegoogeld: bij Jumbo en Etos te koop. Merk ' De kleine Keuken'. Met die priegelvingertjes ook direct een poosje zoet er mee. :-)

3 jaar geleden

Hier altijd vers fruit na het middagdutje. Onze zoon geeft vrij goed aan als hij genoeg heeft, dus we laten hem eten tot hij genoeg heeft. Soms is dat na een halve banaan en wat bosvruchten, en soms eet hij een half bakje aardbeien van 500 gram en nog wat banaan of iets anders op. 😅 Wij eten wel altijd ‘s middags warm. Tussen half 6 en 6 krijgt hij een boterham of 2.

3 jaar geleden

Rond 15u na zijn dutje geven wij meestal fruit. Als hij geen fruit wil dan naturel cracker/soepstengel/maissnackjes oid en water. Avondeten rond 17u.

3 jaar geleden

Onze zoon eet best veel als tussendoortje. Een soort mini maaltijdje. Wat fruit en een rijstwafeltje. Of met wat yoghurt of huttenkase. Of wat maispuffs met pindakaas en komkommer. Hier is hij dan juist wat geduldiger tijdens het avondeten en eet hij beter.