23 Reacties
5 jaar geleden
Nee hier niet maar wat heftig voor je! Denk dat het goed is jezelf en je kinderen te beschermen. Sterkte met deze situatie. 💜
5 jaar geleden
Bij mij is het echt tippen lopen en blijf vooral voor men dochter 😓 haar vader is ook altijd zo ruw
5 jaar geleden
Wat naar ! Maar wat goed dat je je kind beschermt. Agressie is NOOIT goed te praten. En al helemaal niet naar een kind. Sterkte
5 jaar geleden
Reactie op Saki
Hier is het ook steeds drama en chaos. Aan en uit.
Mijn eerste is 10wkn. ...
Die drama en chaos veroorzaak je deels zelf lieverd. Aub een knipper licht relatie is nooit goed ! Ook niet voor de kleine. Als jij gestresst bent is de baby dat ook... je baby groeit niet op zonder vader als je een goede omgangs regeling kan afspreken..
Kies voor je eigen geluk lieverd! Jij kan dit . Zodra jij rust hebt gevonden met je keus zal je optimaal kunnen gaan genieten van je kindje ❤️❤️
5 jaar geleden
Heel herkenbaar..bij mijn dochter al voor de bevalling uit elkaar gegaan(ook 2e kindje van andere vader) hij was te agressief.in het begin was ikbang dat ik het allemaal niet geregeld kreeg in mn eentje.. financieel en psychisch. Maar alles gelukt en was en ben zo blij dat ik die keuze op tijd had gemaakt voor mij en mijn kindjes. Nu mn 3e kindje (ja weer van een andere man) en mijn vriend zorgt super voor ons allemaal. Mijn 2 oudste gaan ook gwn naar hun vaders toe(wat het in het begin super moeilijk maakte) maar super goed van jou dat je hebt gekozen voor jou en je kindjes!!!
5 jaar geleden
Wat sterk van je dat je dit doet, het is geen gemakkelijke beslissing ❤️
Hier gaat onze relatie ook ontzettend slecht op dit moment helaas. Op sommige momenten kunnen we elkaar niet luchten of zien en er zijn ook veel spanningen. Ik vind het heel moeilijk om de knoop door te hakken. Aan de ene kant weet ik hoe het is om op te groeien bij 2 ouders waar altijd spanningen waren en geen liefde meer was, maar opgroeien bij gescheiden ouders is ook niet ideaal in mijn ervaring. Ik twijfel dan ook enorm wat het beste is voor ons kindje... En of we samen hier uit komen. Of het de beste beslissing is om uit elkaar te gaan of toch weer verder te knokken wat we al langere tijd doen. Zo moeilijk allemaal 😔
5 jaar geleden
Wat sterk van je, het zal niet gemakkelijk zijn!
Wat een voorbeeld ben je ook voor andere vrouwen die in deze situatie zien. Hopelijk halen zij kracht uit jouw verhaal en kunnen zij uiteindelijk de stap maken om nog gelukkiger te zijn!
5 jaar geleden
Reactie op marleeyy10
Die drama en chaos veroorzaak je deels zelf lieverd. Aub een knipper licht ...
Dankjewel voor je reactie.
Ik hoop gewoon rust te creëeren binnen de relatie. Want de liefde is er wel.
Ik kom zelf uit een gezin met gescheiden ouders en gescheiden vader en stiefmoeder. Heeft me voor mijn leven beschadigd. Vandaar dat ik blijf vechten.
Drama en chaos maak je inderdaad met zn tweeën. En oplossen moet je ook samen doen.
Keuzes maken is moeilijk want alles is niet zo zwart wit.
Mocht ik uiteindelijk geen andere keus hebben dan voor mijn eigen geluk te kiezen zal ik dan ook doen. En dat kan ik zeker, dat weet ik als geen ander.
Bedankt voor je reactie en bemoedigende woorden!
5 jaar geleden
Lieve dames, wat een heftige verhalen! Ik hoop dat jullie voor jezelf en je kindje (s) denken aan de toekomst in een zo veilig mogelijke situatie. En vraag om (professionele) hulp als je die nodig hebt. Zij kunnen je net die schouder of dat steuntje in je rug bieden. Ik wens jullie heel veel sterkte toe allemaal, welke beslissing je ook neemt.
5 jaar geleden
Mijn huwelijk hangt momenteel aan een zijden draadje .. Er komen meer en meer ergernissen langs mijn kant omdat mijn vrouw totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel heeft en ik ben op .. Mijn meisje is licht intolerant voor koemelkeiwit waardoor we Nutrilon Pepti gebruiken maar ze heeft enorm veel last van krampen, vanavond heeft ze weer alles bijeen gekrijst. Dan gaat mijn vrouw nog eens lastig doen op een kinderachtige manier. Ik heb er vaak echt genoeg. Mijn meisje voelt dat uiteraard en dat is het laatste dat ik wil.
5 jaar geleden
Mijn huwelijk hangt momenteel aan een zijden draadje .. Er komen meer en me ...
Ah wat vervelend!! Ik herken het wel een beetje.. wij hebben hier de afgelopen weken ook wat flink zware stormen gehad.. zitten nu in een redelijke flow.. is er een mogelijkheid voor je om wat rust/afstand te pakken? Kan je iemand om hulp vragen? Het is het laatste wat je wil, dat begrijp ik.. maar misschien doet een paar dagen rust en uit de situatie jou en je kindje even goed.. dat je even ergens anders met je kindje verblijft? Vaak maakt bij elkaar op de lip hangen de situatie niet beter.. zeg het uit eigen ervaring.. meedenkend bedoelt!😘
5 jaar geleden
Even een hart onder de riem. Het zijn in dat opzicht ook wel tropen jaren hoor. Ook zwaar voor de partner, maar helemaal voor kersverse mama. Niet zomaar opgeven en knokken voor jullie relatie. Jullie hebben een kind samen dus zijn jullie verplicht om er alles aan te doen. Je zal zien, als de liefde er is (waar we wel vanuit mogen gaan als je kiest voor een kindje samen) jullie dit doorstaan en het echt wel weer beter wordt.
Uiteraard is agressie mishandeling NOOIT goed en kan je beter direct uit elkaar gaan.
5 jaar geleden
Even een hart onder de riem. Het zijn in dat opzicht ook wel tropen jaren h ...
Hoi lieverd, klopt ik zou ook nooit iets plaatsen of een keus maken als ik er niet heel goed over nagedacht heb. Mijn zoontje is 4 en begrijpt een hele hoop. Alleen voor hem en mijn kleine meisje zou ik al kei hard vechten voor onze relatie. Maar soms is houden van niet genoeg meer. Ik ben er echt kapot van. Omdat mijn gezin gebroken is (weer). Het doet me onwijs veel verdriet als mijn zoontje iedere dag vraagt waar mijn vriend is. Alleen al daarom zou ik geen knipper licht relatie kunnen hebben en zou ik er echt al 1000x beter over nadenken of t ooit nog goed kan komen .. lief van je wijze woorden
5 jaar geleden
Ik wil alle mama's een hart onder de riem steken die in een moeilijke situatie zitten of met hun partner uit elkaar zijn gegaan ♥️
5 jaar geleden
Wat goed dat je die beslissing hebt genomen ik heb ook geen partner meer in mijn zwangerschap zijn wij uit elkaar gegaan hij taalde niet naar mijn zoon van 7 was ook zijn ijgen zoon niet dacht dat daar aan lag maar tijdens mijn zwangerschap als ik hem nodig had had hij smoesjes klaar staan ook toen ik tussen 5 en 6 maanden zwanger was ging verhuizen gelukkig stonden mijn ouders voor mij klaar maar aan hem had ik niks baby spullen heb ik zelf aan moeten schaffen dus toen ik rond 7 a 8 maanden zijn wij uit elkaar gegaan hij ging al niet mee naar de verloskundige en kwam alleen langs als het hem uit kwam was er klaar mee en merkte niet dat we wat hadden of het uit was dat zegt al genoeg hij heeft ons zoontje niet herkend en heeft het gezag ook niet de kleine draagt mij achternaam men ex komt wel 1 x in week anderhalf uur voor mijn zoontje maar eigenlijk doet hij dan ook niet veel mijn zoontje is dinsdag 3 maanden en ben bennieuwd hoe lang het duurt of hij het vol houd om iedere week te komen soms komt hij al niet en ik had het wel liever anders gewild
mijn zoontje heeft lichamelijk wat dan is soms best zwaar vaak ziekenhuis in en uit en dan zijn echt wel momenten dat ik een partner mis