12 Reacties

3 jaar geleden

Onze dochter heeft dit pas geleden ook gehad na een paar dagen koorts. Bleek de 6de ziekte te zijn

3 jaar geleden

Mijn zoontje had ook zo’n soort uitslag. Maar het verergerde en werd erg rood na een paar dagen.. hij kreeg er dan ook koorts bij en wou niet meer eten. Het was roodvonk.. misschien toch best eens naar laten kijken

3 jaar geleden

5e of 6e ziekte? Mijn kinderen hebben dat ook allebei gehad. Alleen hadden ze van te voren wel koorts, en na de koorts periode kwamen de vlekjes

3 jaar geleden

Ja ze heeft wel 3 dagen koorts gehad hiervoor trouwens

3 jaar geleden

Reactie op TrotseMamaaa

Dan zal het een van deze 2 ziektes zijn. Je kunt hier nu verder weinig aan doen, het gaat vanzelf weer weg

3 jaar geleden

Reactie op lisaa

Mijn zoontje had ook zo’n soort uitslag. Maar het verergerde en werd erg ro ...
Ja ze wou 2 dagen niet eten, alleen lekkers,.. nu sinds vanochtend heeft ze iig wel weer paar stukjes brood gegeten

3 jaar geleden

Reactie op TrotseMamaaa

Ja ze wou 2 dagen niet eten, alleen lekkers,.. nu sinds vanochtend heeft z ...
Och 😞 mijn zoontje zijn tong zat ook heel rood en wat dik en hij had er witte puntjes op.. ook zijn keel was zo.. daarom dat hij niet wou eten, het deed pijn. De dokter heeft hiervoor antibiotica opgestart en nu na 3 dagen begint hij weer te eten

3 jaar geleden

Dit noemen ze netelroos. Dit krijgen ze door koorts en is een natuurlijke reactie van het lichaam

3 jaar geleden

Reactie op TrotseMamaaa

Klinkt als 6e ziekte. Ons zoontje heeft het pas ook gehad

3 jaar geleden

Reactie op Pamelaseerste

Klinkt als 6e ziekte. Ons zoontje heeft het pas ook gehad
Okeoke wat moet ik er aan doen dan? Of kun je niet zoveel?? Ze drinkt wel, alleen eet wel weinig. En is heel snel weer moe, doet nu wel 2 tot 3 x dutje normaal 1x nog

3 jaar geleden

Reactie op TrotseMamaaa

Okeoke wat moet ik er aan doen dan? Of kun je niet zoveel?? Ze drinkt wel ...
Drinken is belangrijk. Lekker laten slapen, doen wij ook meer als we ziekjes zijn. Uitslag was hier met 2 dagen weg. Komt goed!

3 jaar geleden

Reactie op TrotseMamaaa

Okeoke wat moet ik er aan doen dan? Of kun je niet zoveel?? Ze drinkt wel ...
Inderdaad wat miarnold ook zegt. Veel drinken en slapen en kroelen. Gaat snel weer voorbij.