7 Reacties

3 jaar geleden

Snachts slaapt hij van 7 tot 7 ongeveer. Soms wat langer en in de ochtend een dutje van max een half uur Meestal rond 10 uur. En hij slaapt meestal van 1 tot 3

3 jaar geleden

Onze oudste wel, die zou nu zelfs af en toe gebaat zijn bij een dutje. Sommige kindjes hebben dat gewoon nodig! Als hij verder lekker levendig is en goed ontwikkeld zou ik me er geen zorgen om maken!

3 jaar geleden

Oh wauw! Die van mij slaapt van 19.30 tot 7.00 ongeveer. Dan van 9.00 tot 10.30 nog een keertje. En dan van 13.30 tot 14.40/15.00 nog een keertje. Zal erg per kindje verschillen denk ik

3 jaar geleden

Nope hier een wakkerbaby. Overdag superactief en snachts ligt ze hooguit 9 uur in bed met veel drama tussendoor..nog nooit zo moe geweest in mijn leven...

3 jaar geleden

Reactie op Daantje7420

Nope hier een wakkerbaby. Overdag superactief en snachts ligt ze hooguit 9 ...
Herkenbaar! Ik ben ook echt nog nooit zo moe geweest, voel me soms net een zombie...

3 jaar geleden

Reactie op Daantje7420

Nope hier een wakkerbaby. Overdag superactief en snachts ligt ze hooguit 9 ...
Sinds een paar dagen wil mijn kindje ook niet meer overdag slapen hooguit maar een uurtje

3 jaar geleden

Ja, hier slaapt hij in de voormiddag van 9.30 tot 11, van 12.45 tot 15 en zelfs nog eens van 17.30 tot 19.30 en dan s nachts van 20.00 tot 8.00. Hij heeft echt ontzettend veel slaap nodig. We proberen hem wat langer wakker te houden, maar dat is zo een drama. Begint met zeuren, tot wenen en tranen toe.. We weten soms niet of dit normaal is.