16 Reacties

茅茅n jaar geleden

Wij gaan haar haar eerste echte fietsje met zijwieltjes geven

茅茅n jaar geleden

Ow god ik ken het 馃槀 Wij gaan samen leggen voor een speelschommel - schuifaf toestel voor in onze tuin 馃挭馃徎 En ik wil dat iedereen bijlegt want al die nutteloze cadeau's 馃き op de duur heb je zoveeeeel speelgoed.

茅茅n jaar geleden

Reactie op mama van Ayla 馃挄

Wij gaan haar haar eerste echte fietsje met zijwieltjes geven
Jaa dat doe ik zelf inderdaad ook! Nu nog ideetjes voor familie en vrienden 馃檲

茅茅n jaar geleden

Reactie op Steph-25

Ow god ik ken het 馃槀 Wij gaan samen leggen voor een speelschommel - schuif ...
Helaas woon ik in een appartement door scheiding 馃ズ anders had dat zeker een idee geweest!!

茅茅n jaar geleden

Reactie op MamavanNova

Jaa dat doe ik zelf inderdaad ook! Nu nog ideetjes voor familie en vrienden ...
Wij zijn er nog niet helemaal over uit of we cadeautjes gaan vragen of toch een vrije gift voor het grote cadeau. Ze heeft al zoooooo veel meuk. 馃槱

茅茅n jaar geleden

Reactie op Steph-25

Ow god ik ken het 馃槀 Wij gaan samen leggen voor een speelschommel - schuif ...
Dit gaan wij ook doen 鈽猴笍 Maar ik lees je appartement situatie, dan is een fiets een leuk idee, of inderdaad 'duurdere' items zoals groot constructiespeelgoed, stapelstein stenen, wobbel, keukentje,... waaraan iedereen vrij kan bijleggen. Dan vermijd je een hoop prullaria 鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Dit gaan wij ook doen 鈽猴笍 Maar ik lees je appartement situatie, dan is een f ...
(Je appartement situatie is uiteraard aan TS gericht) 鈽猴笍

茅茅n jaar geleden

Reactie op Aardbeitje20

Dit gaan wij ook doen 鈽猴笍 Maar ik lees je appartement situatie, dan is een f ...
Jaaa het probleem is dat ze al zoveel heeft 馃ズ keukentje ballenbak echt van alles haha

茅茅n jaar geleden

Ik vind 't ook lastig dit jaar, ik denk dat ik aan de gasten knutselspullen vraag, misschien zo een leuk play doh setje oid, stickers vallen ook in de smaak. Dat verbruikt ten minste en draagt niet al te veel bij aan de steeds groter wordende berg met speelgoed馃檲. Oh en een donatie op haar bellegingsrekening mag natuurlijk ook. Wij hebben zelf wel een tuin, dus waarschijnlijk gaan wij wel voor een trampoline of rekstok....

茅茅n jaar geleden

Wij geven zelf een fiets met zijwieltjes. Verder vragen de volgende dingen: * mini loco * puzzel * stickers * klei * boeken * kinder mes (om groenten te snijden) * zwembad kaartje * dierentuin kaartje

茅茅n jaar geleden

Haha ik wou net dit topic aanmaken, top dat t er is! Ik lees even mee, nog geen idee!

茅茅n jaar geleden

Hier hetzelfde probleem, ze heeft al zoveel aan speelgoed. Een fiets met zijwieltjes heeft ze al, fietst ze ook al op. Wij zaten te denken aan een kettinkje met hangertje van bv sterrenbeeld, kookboek en moestuinboek van Fien en Teun. Wij hebben een kleine moestuin en vorig seizoen vond ze het ook al leuk om mee te helpen.

茅茅n jaar geleden

Omdat wij over 6 weken ons 2e kindje verwachten, hebben we de verjaardag van onze dochter al gevierd. Ze heeft een stepje gekregen met lichtjes in de wieltjes (schot in de roos). Van familie veel knutselspullen, duplo, verkleedkleren, dokterssetje en educatieve spellen v.a. 3jr. Op het lijstjes stond ook nog kinetisch zand, puzzels en boekjes.

茅茅n jaar geleden

Wij gaan met iedereen die mee wil naar de dierentuin of een attractiepark. Het cadeau is dan dat je je eigen entree betaalt. Zo heeft mijn dochter een leuke dag met de mensen die de lief vindt en zijn we van al het gezeur rondom cadeaus af :)

茅茅n jaar geleden

Wij vragen: Knutselspulletjes Spelletjes van Smartgames

茅茅n jaar geleden

Wij geven zelf ook een fietsje met zijwieltjes. Verder staan op haar verlanglijstje oa een vlieger, fietsmand, fietshelm, nieuwe rugzak, UV zwempak, koptelefoon (zodat wij tijdens lange ritjes niet mee hoeven te luisteren als we tablet aanzetten 馃槵), knutselspullen en playmobil. Op die manier hopelijk ook veel praktische cadeaus, niet alleen speelgoed.